Batman!

Spill og leker går aldri av moten, i hvertfall ikke i dette galehuset.

I dag kom endelig en pakke jeg har gledet meg til å få en stund. Vel, det tok ikke spesielt lang tid fra den ble bestilt den den kom, for den ble bestilt på mandag og ankom i dag. Men greia er at jeg har tenkt et par uker på å kjøpe et par spill samt en lekefigur nå.

Jeg har fremdeles ikke fått penger på konto igjen, men på mandag valgte jeg likevel å sende en bestilling til Gamezone så får jeg heller betale en faktura når jeg faktisk får penger neste uke ^^

Vel, ja, blablabla.
Pakken som til min begeistring endelig ble MIN i dag inneholder tre legendariske Batman-spill en rålekker lekefigur av selveste Harley Quinn! Den dama er så sexy at selv som leketøy ser hun lekende deilig ut.

Kan vel egentlig bare slutte å skrive nå og heller legge ut et par bilder, så tar det kortere tid til jeg kan kaste meg uti spilluniverset igjen også.  ^^

Skal innrømme en ting og det er at jeg brukte litt tid på å få satt sammen de delene som skal holde Harley “i rute”. De delene som følger med er utrolig små (fuckings hater sånt xD), så det var en liten utfordring, men når jeg etter litt tid med fortvilelse og forvirring endelig fikk det til så føltes det veldig verdt det!

Hva slags forhold har du til Batman-universet?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg