FUCK DEG… (part 2)

Etter innlegget jeg skrev og postet i natt er det vel på plass med en liten, kort oppdatering. Først og fremst, det går bedre med meg nå. Jeg har fått sovet noen timer og gidder dessuten ikke bruke mer energi og verdifull tid enn “nødvendig” på dette tullet. Skal ta litt selvkritikk og innrømme at det er noe selvforskyldt da denne personen har bevist gang på gang at vedkommende ikke er bra for meg. Jeg har visst dette lenge, så hvorfor jeg i hele tatt startet den dialogen med denne personen i natt aner jeg ikke, jeg burde forstått hvordan det hele skulle ende.

Ikke faen om denne ignoransen skal få ødelegge mer for meg enn det den allerede gjorde i natt. Jeg har klart å bygget opp så mye positivt i den siste tiden. Derfor skal ikke en såpass uvitende og respektløs person få ødelegge meg, særlig ikke når jeg har såpass mange andre langt mer forståelsesfulle og gode mennesker i livet mitt.

Jeg kunne ha valgt å bare la den motgangen fra i natt ta over og kaste meg inn i en lengre depresjonsperiode, slutte med kreative Youtube-videoer, fryse ut folk som bryr seg om meg… Generelt slutte å gjøre ting jeg liker og har godt av og bare forsvinne i en mørk, mørk verden igjen. Men ikke faen! Det burde aldri vært noe alternativ, og ikke faen om jeg skal la dette skje igjen. Har “levd” alt for lenge på denne måten.

Så… Det beste jeg kan gjøre er å holde meg unna dette mennesket, i hvertfall frem til vedkommende forandrer seg betraktelig og får banket inn ørlite mer vett i skallen enn h*n har nå.

Vi reblogges..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg