Takknemlighet

Ble i går utfordret av ei venninne på Facebook til å skrive opp fem ting jeg er takknemlig for i livet, fem dager på rad. Det vil jeg bare få sagt, det skjer ikke. For det første så er jeg fremdeles ikke noe fan av slike kjeder hvor man gjør en ting også utfordrer man flere til å herme etterpå.

Igjen, så synes jeg sånt er å støtte en viss form for gruppepress, også er det veldig uoriginalt å kaste seg med på noe som såpass mange andre sauer har gjort før deg.. Dessuten har jeg ikke 25 ting i livet mitt som jeg kan si at jeg er takknemlig for. Jeg har 25 ting, og mer enn det som jeg er glad for og som lyser opp hverdagen min, men ikke som jeg føler meg takknemlig ovenfor.

Uansett, jeg har valgt å lage en liten video om fem ting jeg faktisk ER takknemlig for. Rett og slett fordi jeg uansett har tenkt en stund på å gjøre en lignende liste. Så DERFOR har jeg nå valgt å gjøre denne videoen, på eget initiativ, fordi jeg er ingen sau som flesteparten av dere der ute…

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg