PS4-trøbbel – Alltid tilbake til Safe Mode…

I dag fikk jeg min PS4. Alt så ut til å funke som det skal. Har gjort unna de innstillingene man skal ha på plass i starten, har også lastet ned siste oppdatering. Men når jeg skulle logge meg inn på PSN slo den seg plutselig av, helt av seg selv. Når den så slår seg på igjen får jeg opp Safe Mode.

Uansett hva jeg har forsøkt av de seks øverste alternativene i Safe Mode (“Restart ps4”, “Change resolution”, “Update system software”, “Restore Default settings”, “Rebuild database”, “Initialize ps4”) så skjer det samme. Den restarter seg, og går kun tilbake til Safe Mode.

Første spørsmål. Hva kan være årsaken til at den slo seg av på egen hånd når jeg skulle til å signere meg inn på PSN? Og til det som er mest vesentlig for meg å finne ut her og nå, hvordan får jeg faktisk slått på PS4-maskinen slik at den fungerer som normalt igjen uten?
Trenger hjelp!!!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg