Would You Rather?

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Hvis jeg kan være ærlig uten å bli dømt for det så ville jeg utryddet kreft fordi man kan jo tenke seg hvordan planeten hadde sett ut om sult ikke fantes for å ta seg av litt av overbefolkningen. Og etter hva jeg har sett så tror jeg folk lider mer når dem har kreft enn om dem sulter ihjel, men dette er bare min teori… *løpe og gjemme seg*

    2. Nerdinnen: Klart du skal få være ærlig uten å bli dømt, eller det vil si… I alle fall fra meg. Jeg synes svaret ditt er både interessant og godt, og faktisk så er jeg helt enig med deg i det du har skrevet her nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg