Ny PS3-maskin i hus!

Som både bildet og overskriften prøver å si så har jeg gått til anskaffelse for en ny PS3-maskin i dag. En PS3 Slim med hele 420 GB mer plass en den gamle FAT-utgaven jeg har fra før. Med denne maskinen fulgte også spillet GTA V som jeg allerede har, men det gjør ikke noe for da kan bare brodern få det ene spillet, i tillegg til at han også “arver”/ tar over den gamle maskina som forsåvidt fungerer veldig godt! ^^

For meg er dette en veldig positiv oppgradering jeg på ingen måte ser på som sløsing med verken det ene eller det andre. Jeg gidder ikke å fjerne et spill hver gang jeg skal installere et nytt fremover, og det at denne maskina i tillegg er bedydelig mindre gjør at det også blir bedre plass til en PS4 og Xbox One på nyåret! ^^

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg