From Soska With Love

Noen husker kanskje at jeg for en tid tilbake skrev et lengre blogginnlegg om horror-tvillingene Jen og Sylvia Soska. I slutten av mai skrev jeg en mail til de hvor jeg spurte om muligheten for å få tilsendt en personlig hilsen i posten. Som jeg har skrevet før ble jeg tidlig frelst av disse herlighetene etter at jeg så American Mary for første gang, en fantastisk film etter mitt horror-hjerte. Jeg fikk svar cirka i midten av juni om at det skulle de mer enn gjerne gjøre. Og siden har tiden gått, det har blitt oktober, snart november, men i dag kom det omsider. Jeg er så glad 🙂

I tillegg til tre bilder med personlig hilsen fra dem begge har de også lagt til en liten overraskelse. Nemlig en autograf fra Tristan Risk som også medvirker i filmen. Herlige kvinner jeg forguder alle sammen! 🙂


Måtte selvfølgelig henge opp på veggen, særlig siden jeg alt har en ramme til overs! 🙂


Og her er autografen fra Tristan Risk. Vel og merke ikke med personlig hilsen, men jævlig kult uansett bare å tenke at hun mest sannsynlig har tatt i samme bilde som jeg nå eier! Dere kan godt ta og google henne forresten i bildearkivet, hun ser nemlig ikke helt sånn i virkeligheten som i filmen “American Mary” som da dette bildet er fra.

Jeg er horribelt fornøyd!
Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg