Piediepew Vs. Marilyn Manson

Det er så mangt man kan diskutere. I ettermiddag har jeg havnet i en diskusjon om hvem som er mest kjent av Youtube-legenden Piediepew og sjokkrockeren Marilyn Manson. Motparten min mener at det har mer med å gjøre hva man interesserer seg for, det er selvfølgelig et greit poeng. Meeeen, jeg mener likevel at blant tenåringer skal man være veldig sær om man ikke har hørt om Piediepew nesten uavhengig om man har noe forhold til spill/metall, eller ikke.


Klikk på bildet for å komme til Piediepew sin Youtube-kanal.


Klikk på bildet for å komme til Marilyn Manson sin offisielle nettside.

Når det derimot kommer til Marilyn Manson så har han hatt et mildt sagt større fravær fra media de siste årene. Han ga vel og merke ut et album i fjor, men utenom det har det vært nokså stille.

Jeg er en person som hater at folk mener jeg tar feil, særlig når jeg vet jeg har rett.

Personlig er jeg glad i både metall og gaming, men det mener jeg er likegyldig akkurat nå. Jeg står på mitt og er skråsikker på at barn og tenåringer altså heller vet hvem Piediepew er enn Manson.

Hva mener dere?
Hvem tror dere tenåringer I DAG helst har hørt om? Manson eller Piediepew?

Vi reblogges!

17 kommentarer
    1. Er sikker på at flest har hørt om PewDie, og de som fakstisk har hørt om Manson syntes han er ekkel fordi han er en mann med sminke, og ikke lager typisk party sanger med autotune gjennom halve sangen.

    2. duurp: Nettopp. Jeg heller mener ikke at dagens unge ikke har hørt om Manson, for det finnes da flere som har gjort det også. Men nå er altså saken hvem folk flest har hørt om og der vil jeg som deg mene Pewdiepie er mest kjent og også størst blant dagens ungdom/tenåringer! 😉

    3. Jeg har aldri hørt om PewDie.. Bare Marilyn Manson.. Både med tanke på rykte og hva slags musikk de lager (som er imponerende bra med tanke på at jeg egentlig ikke kan fordra slik musikk..) C: Så jeg må være enig med herr Fullstendig Kaos :))

    4. Tror de aller fleste eller alle vet hvem pewdie er siden vi ser han over alt, og siden han har så lange “følgere” eller fans da. Men samtidig tror jeg de fleste vet hvem manson er også, siden de såkalte normale fjortis mainstream folka har så mye imot han eller faktisk hater han. Ikke bare det men han har også ekstremt mange fans han å! Vanskelig spørsmål egentlig.

    5. Xjoddny: Jepp! De fleste har hørt om begge to, det mener jeg også. Men likevel tror jeg altså at flere tenåringer og ungdommer i dag likevel har hørt om Piediepew enn Manson, særlig siden Manson har vært så fraværende så lenge. 🙂

    6. Catrine aka Cakki: Det gjør jeg også, er ikke det det står på 🙂 Jeg liker kanskje Manson best (selv om de to ikke bør sammenlignes), men akkurat Pewdie tror vi nok er mest kjent blant unge i dag, ja ^^

    7. skjønte det da 🙂 egentlig ganske artig spm dette her siden begge er så kjent på forskjellig område. Liker nok Manson best selv men blir egentlig rart å sammenligne de fordi de er i forskjellig sjanger.

    8. Jeg er veldig enig med deg, pewdie har et helt annet type publikum enn marilyn. Marylin er jo veldig kjent for dem som hører på den musikken, men for de som ikke hører på sånt er han så og si ukjent. Mens Felix har de fleste tenåringer, som du sa, hørt om. Selv de som ikke har noe forhold til gaming har hørt om han og kanskje til og med sett fler av videoene hans. Så jeg er veldig enig med det du sier, fordi Felix/pewdie har et helt annet type pubikum enn Marilyn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg