Min fysiske spillsamling!

Bestemte meg akkurat nå for å sette opp en liste over alle spillene jeg eier, etter inspirasjon fra Vibeke bak bloggen The Second Coming. Awasome blogg OG liste(r) forresten, verdt et besøk. Frøkna har ikke bare en liste over spillene hun har, men også en liste over blant annet filmsamlingen. Akkurat det eksemplet tror jeg at jeg skal stå over å følge, siden jeg ikke har såå god tålmodighet.

Jeg elsker selv å se hva andre har av film, musikk, spill og lignende. De få gangene jeg er på besøk hos noen er jeg ganske rask med å ransøke stedet for hva som finnes, og ikke finnes. Ikke sånn at jeg åpner skuffer og slik hos folk, men ser over det som ligger synbart. Men ja, så var det jo meg og mitt dette innlegget igjen skulle handle om.

Jeg gidder ikke dele opp spillene etter sjanger. I stede deler jeg de opp i hvilke konsoller jeg har de på. Altså PS3 og Xbox 360. Siden jeg har mest av PS3 så tar jeg den listen til slutt.

Nintendo DS:
Flåklypa Grand Prix
GoldenEye 007
Mario Kart DS
Super Mario 64 DS
Vinter i Blåfjell

Nintendo 3DS:
Batman: Arkham Origins Blackgate
Kingdom Hearts 3d: Dream Drop Distance
Mario Kart 7
Pokémon Sun
Street Fighter IV
Super Mario 3D Land
The Legend of Zelda: Majora’s Mask 3D

Nintendo Switch:
Flåklypa Grand Prix
Pokémon Scarlet

PS one:
007: Tomorrow Never Dies
007: The World Is Not Enough
Batman: Gotham City Racer
Bear in the Big Blue House
Disney′s Tarzan
Lego Racers
Mickey′s Wild Adventure
South Park
Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace

PS2:
007: Nightfire
007: Everything or Nothing
007: From Russia with Love
007: Quantum of Solace
Alias
Burnout 2: Point of Impact
Buzz: The BIG Quiz
Celebrity Deathmatch
Conflict: Desert Storm II
Enter the Matrix
Fifa Fotball 2004
Ghost Recon 2
Goldeneye: Rogue Agent
Harry Potter og fangen fra Azkaban
Harry Potter og Føniksordenen
Hulk
GTA: Vice City
GTA: Liberty City Stories
GTA: Vice City Stories
GTA: San Andreas
Hitman: Contracts
Monsterbedriften: Skrekkøya
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Star Wars: Battlefront II
The Lord of the Rings: The Two Towers
The Lord of the Rings: The Return of the King
The Matrix: Path of Neo
The Mummy Returns
(Lara Croft) Tomb Raider: The Angel of Darkness
WRC: Rally Evolved
WRC 4: The Official Game of the FIA World Rally Championship
WWE SmackDown! vs. RAW (2004)
Virtual Fighter 4

PS3:
007: Quantum Of Solace
007: Blood Stone
007 Legends
Alice – Madness Returns
Aliens: Colonial Marines
Angry Birds: Trilogy
Angry Birds: Star Wars
Assassin′s Creed II
Assassin′s Creed: Brotherhood
Assassin′s Creed: Revelations
Assassin′s Creed III
Assassin′s Creed: Rogue
Batman – Arkham Origins
BioShock Infinite
Burnout Paradise
Buzz – The Ultimate Music Quiz
Call of Duty: World at War
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Modern Warfare 3
Call of Duty: Black Ops 2
Dead Island
Dead Island – Riptide
Dead Rising 2
Dead Space
Dead Space 2
Dead Space 3
Devil May Cry – CLASSICS HD
DuckTales – Remastered
Fairytale Fights
Fallout 3
Fallout: New Vegas
Far Cry 2
Far Cry 3
Fear 2: Prosject Origin
Fear 3
God of War Collection
God of War Collection: Volum 2
God of War: Ascension
Goldeneye 007: Reloaded
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto IV: The Complete Edition
Hannah Montana: The Movie
Hitman – HD TRILOGY
Hitman: Absolution
Kane & Lynch 2 – Dog Days
LEGO Batman 2 – DC Super Heroes
LEGO Lord of the Rings
LEGO Star Wars III
LittleBIGPlanet
LittleBIGPlanet 2
LittleBIGPlanet Karting
Lollipop Chainsaw
Lost
Merchenaries 2 – World In Flames
Metal Gear Solid – HD Collection
Mirrors Edge
Mortal Kombat VS. DC Universe
Need For Speed: Undercover
Rambo: The Video Game
Red Dead Redemption
Red Dead Redemption – Undead Nightmare
Resident Evil: Revelations
Resident Evil – Operation Raccoon City
Saints Row 2
Saints Row – The Third
Saw
Saw II
Sega Mega Drive Ultimate Collection
Silent Hill – HD Collection
Silent Hill – Homecoming
Silent Hill – Downpour
Sonic Unleashed
Soulcalibur IV
Splinter Cell – HD Trilogy
SSX
Star Wars: The Force Unleashed
Star Wars: The Force Unleashed II
The Amazing Spider-Man
The Amazing Spider-Man 2
The Sims 3
The Sims 3: Pets
Tomb Raider – Trilogy
Twisted Metal
Vin Diesel – Wheelman
w2k14
Wet

PS4:
Assassin′s Creed: The Ezio Collection
Assassin′s Creed IV: Black Flag
Assassin′s Creed Unity
Assassin′s Creed: Syndicate
Assassin’s Creed: Chronicles
Assassin′s Creed: Origins
Batman: Arkham Knight
Batman: Return To Arkham
Battlefield 4 – Premium Edition
Borderlands – The Handsome Collection
Call of Duty: Ghosts
Call of Duty: Advanced Warfare
Call of Duty: Black Ops III
Deadpool
Destiny
DmC: Devil May Cry
Doom
Dreamfall Chapters
Dying Light
Fallout 4
Far Cry 4
Game Of Thrones – A Telltale Games Series
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto – The Trilogi
inFAMOUS: First Light
Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition
Just Cause 3
LEGO Batman 3 – Beyond Gotham
LEGO Jurassic World
LEGO Marvel Super Heroes
LEGO Star Wars: The Force Awakens
Mad Max
Mass Effect Legendary Edition
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metro: Redux
Mirrors Edge Catalyst
Mortal Kombat X
Need For Speed: Rivals
Onechanbara Z2: Chaos
Ratchet & Clank
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Resident Evil 6
Resident Evil: Revelations 2
Resident Evil: Origins Collection
Resident Evil 7: Biohazard
Rise of The Tomb Raider – 20 Year Celebration
Saints Row IV: Re-Elected
Sleeping Dogs: Definitive Edition
Sniper Elite III: Ultimate Edition
Marvel′s Spider-Man: Miles Morales
Star Wars: Battlefront
Star Wars Jedi Knight Collection
The Evil Within
The Evil Within 2
The Last Of US – Remastered
The LEGO Movie Videogame
The Witcher III: Wild Hunt
Tomb Raider
Trials Fusion
W2K15
Watch Dogs
Watch Dogs 2
Wolfenstein – The New Order
Wolfenstein – The Old Blood
WRC 5
Zombie Army Trilogy

PS5:
Far Cry 6
Gran Turismo 7
Horizon: Forbidden West
Saints Row (2022)
South Park: Snow Day

Som jeg håper dere legger merke til har jeg forsøkt å få listene til å være såpass alfabetisk som mulig. Når det kommer til serier som for eksempel Silent Hill eller Call Of Duty så har jeg lagt vekt på hvilke som ble laget først. Det er mulig det finnes feil i enkelte deler av rekkefølgen, er det noe dere synes er helt krise av en feil, så si fra. Men tror det skal være såpass greit det som eventuelt måtte være.

Sjekk også ut:
4K-samlingen min!
Min digitale filmsamling!

Listen ble sist oppdatert: 26. mars 2024.

Vi reblogges!

18 kommentarer
    1. V: Nei. Liker ikke styringen blant annet. Spilt spillet èn gang, og det er det. Pluss at jeg ikke er så fan av LOTR lenger heller, men det er ikke der det ligger. LOTR: Two Towers og Atter En Konge er mye bedre enn War In The North, i alle fall. Men de finnes vel bare på ps2, hadde de også før jeg ga bort alle ps2-spillene og maskinen til brodern.

      Men ja.. Nei, jeg liker ikke War In The North noe særlig. Alt for lett å dø, styringen liker jeg ikke… ++

    2. V: Jeg ble såpass oppgitt sist gang at jeg har ikke spilt mer siden, i stede har jeg hektet meg på Downpour som jeg har kommet et godt stykke på nå. Også er jeg samtidig veldig hekta på Dead Island, som tar mye av spilltiden min.

      Jeg er veldig manisk når jeg først blir opptatt av en ting. Og jeg er sjelden veldig opptatt av flere ting om gangen. Så tar nok litt tid før jeg går tilbake til Silent Hill 2.

    3. Hehe, okay. Downpour har jeg ikke begynt på enda. Driver på SH2, Homecoming og Origins. Men jeg er så feig da det kommer til Silent Hill at det tar laaang tid mellom hver gang jeg spiller dem =P

    4. Hahahah, seriøst? Hvor gammel er du? Og fy faen så ræva design du har på bloggen. Jeg kan lage et bedre design på 10 min. Og hva faen er greia med alt dette “grim-dark” tullet ditt? Uuuh, alt skal være så svart, blodig og farlig. Trodde emo/goth dritet hadde dødd ut, men den gang ei. Vil også nevne at du ikke kan skrive Engelsk for en femmer, og Norsk er heller ikke din sterkeste side. Kom over videoen din på YouTube med Psykiske Vampyrer som på sett og vis var ganske bra, men så finner jeg dette… Blodige dokker og svart neglelakk er bare komisk.
      Tør vedde på at du har asperger syndrom og er arbeidsløs. Jeg ville hvert fall ikke ansatt deg sånn som du ser ut. Bli voksen. Og en ting til… Bloggen sin

      er helt ufattelig dritt. Jeg kan lage bedre dritt i MSPaint. Håper du er fornøyd med deg selv. Hvis du hadde kledd deg og oppført deg som vanlige folk hadde du kanskje ikke blitt sett på som en freak. Ser også at det bare er freaks som liker den drittbloggen din også. Tør vedde alt jeg har og eier på at du har Asperger eller psykiske problemer. Hvis ikke det kan det bare vært et krav om oppmerksomhet. Ble ikke sett nok av foreldrene dine som liten kanskje?
      Vel… Kos deg. Det skal hvert fall jeg. Og hent goth-hæren din så flere kan si hvor feil jeg tar og hvor mange problemer jeg må ha siden jeg må rakke ned på andre. Hvis du har litt selvrespekt; bli voksen. Jeg sier ikke at du må være som ALLE andre, men herre min hatt dette er for drøyt. Ikke den drøyeste driten jeg har sett, men. Du er sikkert et bra menneske og alt det der, men hvis jeg ser deg på gata så kommer jeg til å le på innsiden.
    5. Hvordan er Assassin’s Creed: Rogue?
      Tror forresten “anon” over her har litt for mye fritid og burde bli låst inne før de psykopatiske trekkene tar helt overhånd.

    6. Torunn: Det kan jeg love deg! ^^

      Ah, det høres ikke noe gøy ut nei. Vet om flere som sliter med akkurat det. Håper så inderlig at jeg også ikke blir rammet av den forbannelsen en dag, da vet jeg ikke helt hva jeg gjør..

      Håper du får en fin helg videre også, av det bittelille som er igjen.

    7. Shit, det må være gjort en ganske heftig investering i den samlingen der. Selv spiller jeg egentlig kun FIFA og Assasin Creed (guttejente), men kunne tenke meg å utforske litt fra den listen din. Spesielt Mario Kart, men det har de jo dessverre ikke til XBOX.
      Savner min gamle Nintendo 64…

    8. Elise fra Kosmetikkportalen: Hehe, ja, har blitt en del lapper som har fløyet ut gjennom vinduet i gamingens fortjeneste. Spesielt om vi skulle lagt til alle spillene jeg har kjøpt i ikke-fysisk utgave i tillegg, noe som også har begynt å bli en del særlig det aller siste året.

      Ah, nei er nok generelt veldig lite Mario på Xbox er jeg redd. Akkurat den rørleggeren er nok stuck for evig og alltid i Nintendo-land, alt for opptatt med å redde prinsessa si. #livet

    9. Herlige lister! Spiller mest dataspill, men har da noen WII-spill liggende og 🙂 Alltid kos å dra fram Skyward Sword eller Mario Cart en gang i blant, men aldri blitt helt bitt av konsoll-basillen.

    10. frkfrontend: Takk! Så kult, spesielt litt gøy å lese at jenter også sier at de liker å spille. Vet at det slettes på ingen måte er helt uvanlig, og at det særlig blir mer og mer vanlig nå, men syns fortsatt det er litt kult likevel.

      Ah, nei, for min del har det først og fremst gått mest i konsoll da jeg nesten ikke takler å spille på pc lengre siden det er Play Station jeg har vendt meg til å spille på og helst det de siste årene. 🙂

    11. Hehe, har ikke vært så lett å komme utenom med først en bror som har spilt, venner som har spilt, studiekamerater som har spilt og nå samboer som spiller! Merker at det er veldig mange jenter på mitt nivå, men vi har et stykke igjen å gå for å ta igjen mengden gutter på toppnivå fortsatt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg