Siste stopp!

Takk for at du lot meg bli, jeg vil ikke være lenge.
Takk for at du tok meg inn, selv om jeg aldri slapp noe ut.

Når jeg nå ligger ved deg føles alt trygt.
Ikke tenk på å vekk meg ved daggry, da er jeg allerede borte.
Jeg føler ikke for å bli, bare her og nå en siste natt.

Den lille røde var aldri ment som en gave
Bare min transportør til frihet.

En siste reise for meg selv.
Ikke noe piknik, ikke noe kos.
Bare en tur jeg må ta – Du kan ikke være med, denne gang.

Når vi en gang møtes igjen.
Ja, da lover jeg å aldri mer forlate deg.

Men til da, hver sterk.
Vær tålmodig.
Vær tapper.
Vær deg.

Vi sees på den andre siden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg