Kos og kaos

Tenkte å informere dere få som måtte bry dere om at jeg enda er i live. Når jeg så har kommet med den setningen kan jeg godt pøse på med noen linjer til. Siden det er så få som spør hvordan det går med meg, så la meg stille meg selv det spørsmålet her i offentlighetens “lys”.

Hvordan går det egentlig med meg for tiden?
Jo takk som spør, det kunne gått bedre.

Klisjeaktig svar, jeg vet. Men ikke like ille som de med sauene som presterer med å svare “Jeg har det bra”, eller “Det går fint med meg”, når det ikke er 100% korrekt fakta. Så kan jeg la meg selv komme med enda et spørsmål, til meg selv.. Hva er det jeg gjør på for tiden? Hm, ikke like godt spørsmål som det forrige, men jeg skal svare for det.

I det siste har jeg sett litt på film. Jeg fikk noen pakker her om dagen så jeg har cirka 60 horrorfilmer som enda er usett. Blant annet “The Human Centipede”-filmene, “Friday the 13th” part 2 og 3, “The Omen”-filmene (3 stk), “Rec 3 – Genesis” og “The Wicked”.

Ja, kort sagt ca. 60 filmer, hvor nesten halvparten er på Blu Ray og den andre halvparten dvd. Alle filmene har tre ting til felles, de er alle innen horrorsjangeren (ser jeg ut som en som liker komedier kanskje???) og utifra coverne inneholder de alle mer enn nok blod og gørr. Så skal jeg heller ikke glemme pakken fra Tyskland (klikk her for å komme til butikken jeg har bestilt fra) som ankom i dag, er ikke DETTE kult så er det deg det er noe galt med:

Så, tilgi meg for at jeg har blogget litt lite i det siste, men det er faktisk et par flere årsaker til nettopp det. Alt er ikke som jeg skulle ønske, hvilket som er helt normalt for meg, men dog. Jeg har på følelsen av at noen er noe sur på meg, og utenom det så har jeg litt dårlig samvittighet for to personer siden det er noe jeg ligger litt etter med slik jeg føler det.

Men ja, for å gå litt tilbake til det som for meg er mer lyst igjen, eller egentlig ganske sort, men ikke sånn følelsesmessig; Jeg har gitt bokhylla på soverommet to strøk med maling. Og i morgen tenker jeg å gi skrivebordet på stua en aldri så liten omgang. Vi snakker fremdels om maling.

Ellers så ser jeg frem til å “møte” Camilla på Skype i kveld, da hun har skrevet meg opp i avtaleboka si rundt 19-tiden. Det blir sikkert bra. Men Det var Det for denne gangen.

La Satan være med dere!
Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. mariesfitness: Hva skal man generelt med pynt?

      Takk, ja jeg tror jeg er helt på gjennomstnittet ok i å male! ^^

      Jeg håper også det, det er i hvertfall ting som kan gjøres noe med, det er bare å det å begynne å hoppe i det som er litt vanskelig..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg