Eleven days 2 wait

Tiden er ikke alltid den beste venn. Bestevenner skal sammerbeide for at ting skal gå unna med minst mulig smerter og ubehag. Det er ikke sånn at tiden utsetter meg for smerter og ubehag, men derimot en ubehagelig lang ventetid. Dagene nå går nemlig ut på vente til høstferien, da jeg får et veldig etterlengtet besøk. Hjernefilteret har låst seg på veldig ensidige tanker, det går veldig mye i det besøket jeg gleder meg satans mye til. Dersom alt går som håpet på er det fra og med i dag 11 dager til.

11 dager, det er normalt sett ikke lange tiden. Nå er det lang tid. For meg.
Det positive er jo at jeg får utfordret kreativiteten i meg. Og jeg kan også benytte denne førtiden som en trening på å konsentrere meg mest mulig på andre tanker. I går foreksempel klippet jeg meg nesten skallet igjen, det er noe jeg ville gjort uansett de nærmeste dagene. Jeg hadde også en del hjemme-ting å gjøre som å ta oppvaska o.s.v.


Må si det hadde hjulpet en del om en viss pakke fra cdon som ble sendt fra de torsdag forrige uke hadde kommet. Nå er det fredag, en uke senere. 8 dager har det gått, og jeg har ikke sett snurten til den… Jeg frykter at posten har rotet den bort, det har hendt en gang før for rundt 2 år siden… Det er to spill jeg venter på.
Lollipop Chainsaw og Lord Of The Rings: War In The North.

Jeg tror rett og slett at pakka er rotet bort, har ikke sjekket posten helt enda i dag.. Men..
Hadde jeg hatt råd skulle jeg kjøpt et lass med Red Bull, forså å virkelig stått på her på bloggen.
Har nemlig funnet ut at de mest kreative bloggerne jeg følger selv, går så og si på Red Bull.
Det er ikke en hemmelighet at koffein og taurin er med på å gi mer energi, og samtidlig mer sjerpet konsentrasjon.
Jeg vil ha de vingene daglig, da skulle jeg flydd og laget en litt høyere og bedre blogg for meg selv!

Ja, så hva skjer egentlig med at jeg skriver på hverdagsinnlegg?
Don`t ask me, ask the timewarp!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg