Vanity draw!

Hva gjør man når man ikke får sove, og uansett ikke skal noe den dagen?
Jo, da står man opp etter noen timer, og utfører sine kreative planer og ideer.

Jeg elsker som nevnt 1 milliard ganger før å gjøre noe kreativt. En annen ting jeg også synes er deilig er å få lov å glede andre. For nå har det seg sånn at jeg i dag tidlig frem til nå har sittet og fullført en tegning.
Jeg har rett og slett portrett ingen andre enn den vakre divaen Anniken “Vanity” Valstad som jeg også intervjuet tidligere denne uken.

Hun vet ikke selv at jeg har tegnet henne enda, og jeg håper hun vil like den. Da den utvilsomt er tegnet mest for å gi henne minst enda en god dag!

Her er resultatet!

Som nevnt igjen og igjen så blir ikke fargene på tegningene mine vist helt likens som jeg har fargelagt det i virkeligheten, da det med kontrast, lys og slik ved fotografering ikke alltid blir som jeg vil når jeg skal vise de på pc/nettet.

Anniken, du er en super dame! Og jeg håper at du liker tegningen jeg nå omsider har gjort ferdig til deg!
Du har en trofast fan i meg! ^^

Og til alle dere andre,
vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Åhh, nå ble jeg kjempeglad!!! Tusen millioner takk! I dag trengte jeg virkelig en slik oppmuntring, hadde en helvetes dag i går, dette var den beste starten på dagen jeg kunne fått (ja, har sovet veldig lenge i dag)!
      Du er bare helt skjønn! Og utrolig flink 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg