Oueeeem vræeee og uvæææ fra “Speil, speil på veggen der – Part II”

I gårkveld laget jeg videoen “Speil, speil på veggen der – Part II”.
Mens jeg lastet den opp skrev min alltid like ærlige venninne Kirsten at det fort kunne bli med 2ern som med filmer flest:
Den første er alltid best, den andre er en skuffelse i forhånd til den første, og den tredje vil vi ikke se! 😛

La også til at jeg burde ha med noe bonus etter filmen sånn i tilfelle den var veldig dårlig, sånn at det da i det minste fulgte noen tabber med som var bedre enn selve “filmen”. Det ble ikke så jeg la til outtakes-klippene i går, derimot har jeg klippet sammen en liten smørje av utklipp som uteble i går.

Horer og gentlemen, her har dere tabbene og utklippene fra “Speil, speil på veggen der – Part II”:

Hakuna bozzah!
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg