Speil, speil på veggen der – Video, part II!

For snart en måned siden laget jeg videoen “Speil, speil på veggen der”, den 11. august 2012.
Nå i kveld fant jeg det for godt å lage en kreativ oppfølger, altså en part II.

Mens den første “episoden” hadde sin handling forran bade-speilet, har jeg nå flyttet kursen til speilet på soveromværelset.
I første film var det veldig mye fokus på det indre, det ytre, verdier og den slags, vel.. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg prøver å formidle helt i denne nye som dere nå skal få se.

Jo, ikke alt trenger ha noe støtt budskap. Men man kan jo våge å lytte og se om man finner noe likevel.
Uansett er dette nok ikke den dødeste videoen jeg har laget, hehe.

Død eller ei, her har dere den!

Speil, speil på veggen der – Part II:

Hva syns dere?
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg