Intet er evigvarende

Hva var det som skjedde?
Jeg pleide ringe deg flere ganger ukentlig. Vi pleide å møtes nesten annen hver dag, vi gikk turer, lange turer.
Vi lo, og spøkte med veldig mye. Du kunne fortelle meg ting om ditt og deg selv, ting du hadde vanskelig for å snakke om.
Jeg kunne gjøre det samme.

Du var mitt første kyss. Du var min første, virkelige ømme klem.
Du satte flammer i hele kroppen min, fikk kjønnsorganets blod til å bruse.
Jeg drømte om deg, seksuelt og ikke-seksuelt. Du var helt rå til å le, rå til å underholde andre.

Telefonsamtalene kunne gjerne passere en time, eller mer.
Ved siden av deg ble jeg noe jeg ikke var ellers. Noe sterkere.
Og samtidlig, noe svakere.

Som sagt, vi gikk lange turer i lag. Så mange filmer i lag, ofte. Vi møttes nesten daglig.
Omgikk hverandre i alle fall daglig.

Nå har vi ikke hatt kontakt på veldig lenge. Alt forsvant, et sted.
Hva var det som egentlig skjedde?

Jeg antar, ingen ting varer evig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg