Morbidt dilemma: Frosset, brent eller sultet i hjel?

Det finnes uendelige mange måter å dø på her i verden. Noen verre enn andre, utvilsomt.
11. september 2001 valgte folk å hoppe ut fra de brennende byggene fremfor å lide en eventuell mer smertefull død.

Vi nordmenn klager stadig på at det er så kaldt, og tanken på å foreksempel måtte frosset ihjel er noe vi helst vil riste av oss. Vi fleste i alle fall.


© Bildet tatt fra dreamcatcherssay.blogspot.com

Før vi avslutter denne uken, har jeg et lite morbidt spørsmål å komme med.
Hvis dere måtte valgt, ville dere da;
A. Brent langsomt ihjel
B. Frosset ihjel, langsomt.
C. Sultet ihjel.

Jeg ville valgt å brent ihjel langsomt faktisk av disse tingene. Vet ikke helt hvorfor, men jeg ville heller det fremfor de andre alternativene.

Hva ville dere valgt?
Vi reblogges!

12 kommentarer
    1. Lisbeth: Ikke helt sikkert, jeg tror at dersom man brenner så er det fortere flere og flere deler i hjernen som slutter å funke før man dør. Altså at det da gjør at man får flere hemninger som gjør at evnen til å føle smerte forsvinner mer. Men er veldig usikker på om jeg har valgt rett.

    2. Definitivt frosset i hjel. Lite smerter, lite galskap. Pleide å fundere på slikt, og dette er min andre, etter drukning, selv om å drukne hadde vært værre. På sisteplass er sult, det gjør faktisk ufattelig vondt, og du mister fort hodet.

    3. Jeg tror jeg ville ha valgt å brenne i hjel. Tror det hadde gått kjappere og etter som at man sannsynlig vis får flere hemninger og føler neppe så mye smerte.

    4. Vel, kunne jeg ha dødd av røykforgifting fra brann i søvne så hadde jeg valgt det:-p Ellers ville jeg tatt frosset ihjel, ettersom man faktisk blir litt koko av det og tror man er for varm. Så kler man av seg og da går det bare enda fortere å dø:-p
      for øvrig håper jeg at jeg dør om mange mange år, gjerne av alderdom. Bare så det er sagt.
      .

    5. DeeDeeCupp: Dersom vi skaper en intens, lang brann uten røyk da? Hehe. Er visst flere her som ser ut til å stemme på kulda for en gangs skyld, ser jeg ^^

      Når det kommer til alderdom er det noe jeg håper å slippe. Vil helst dø ung jeg.

    6. Dette har jeg faktisk tenkt på…jeg ville nok frosset ihjel..For på ett sted i prossesen når du er så kald at kroppen gir opp, så føler du deg varm…så sovner du…Digg…:p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg