Seem to scream when darkness fills my eyes, it’s no surprise!

Helvete så glad jeg er for at pakken jeg bestilte mandag endelig har kommet. Ble en dag forsinket, og fryktet at jeg måtte vente til mandag med å få hentet den.
Er fullstendig klar over at det ikke er Halloween enda, men er du fullstendig klar over at jeg “feirer” Halloween hele jævla året?
I såfall ikke, så må du være en helt ny leser på denne bloggen. Eller bare litt dum.

Gi meg det mest morbide du kommer over, og gi det til meg!
Er det noe jeg elsker så er det horrorskapte, ondskapsfulle, morbide, fæle ting.
Tidene forandrer seg stadig til det verre, og verden blir stadig mer og mer mitt sted!

superkul.no er jeg rimelig sjelden innom, da det meste der inne er skapt for sjeler jeg helst klarer meg uten.
Men det er en bitteliten del av det de har på butikken som likevel kan tilfredstille meg. Bl.a det smågroteske hodet jeg nå har vært og hentet. Velkommen hjem kjære avskåret hode fra en torturert plastikkmann!

Er den ikke ganske kul??? ^^
Hell yeah!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg