Videoblogg om jul og Halloween!

Tenkte å si noen ord om mitt hatforhold til jula, og om mitt elskforhold til Halloween.
Kanskje ikke den mest spennende og interessante videoen jeg har laget, men.

Håper dette blir siste gang jeg trenger å nevne det!
Jeg liker ikke jula. For all del, feir den som dere vil dere andre. Men vis hensyn til at det finnes folk som ikke feirer jul, og som vil sette best pris på å ikke få slengt noe god jul-etter seg. Dersom du vet at noen ikke liker at folk snakker om spy, så snakker du ikke om spy mens vedkommende er til stede. Det er kanskje ikke det samme, i enkelte av deres hoder! Men for meg er det det!

Jula er bare noe tull. Noe som er funnet på for at folk skal holde sammen, være sammen og sånn. Vel og bra det, men nå har jeg heller aldri vært så glad i å være i lag med så noen spesielle på den måten. Always alone in the dark, because I fucking love it! <3

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg