Kveldens tema: Barn!

Først og fremst, gratuler meg med en sabla oppfinnsom overskrift!

Ok, da var vi ferdig med den saken, og jeg kan herved fortsette videre til punkt nummer to: Temaet!
Barn..

Hvorfor jeg finner på å snakke ærlig om barn, spesielt i rusa tilstand.. Hvorfor jeg gjør det, aner jeg ikke.
Jeg er i en rusa tilstand i den forstand at jeg har trykket i meg flere bokser energidrikke enn psyken min egentlig er bygd opp for å takle. Og det er for meg det nærmeste jeg kommer rus!

Men jeg elsker å hoppe på planken, så hva ofrer jeg vel ikke for mine små venner, altså DERE!
Det mest ironiske er at jeg snakker om 80% av leserne mine som jeg mistenker er nettopp… Barn!

Så igjen..
Jeg begår gledelig sosialt selvmord.
Vel, jeg har stått opp fra de sosialt døde flere ganger før. Så jeg er vel en katt på det med sosialt liv. I guess!

Ok, nok vrøvl fra meg, på tide å la dere høre min muntlige mening om det som var meningen å snakke om nå… Barn!

Da skal jeg slå meg til ro. Nei, det kan jeg bare glemme. Men jeg skal holde meg vekk fra bloggen til blodet mitt roer seg ned, og hjertet mitt slutter å banke som om det vil sprekke når som helst.

Til alle som fortsatt er glad i meg! Elsker dere også, tror jeg..
Helt på tampen: Tusen takk til Kirsten (kiddys.blogg.no) som har laget logoen dere ser i øverste hjørne til høyre på denne videoen! <3

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Hehehe, høres ut som ei av mine venninner, koselig å være ærlig da en gang i blant:P
      jeg elsker barn da, mestparten av tiden:=) Ha en fin kveld videre!
      hadde vært artig hvis du måtte passe på et lite barn da:P mohahha neida:P

    2. Bamboneyeho: Hadde jeg passet barn, bare for en time så hadde jeg sikkert endt opp på psykiatrisk avdeling for å ikke ha tålmodighet nok, og dermed gjøre noe totalt umenneskelig som å grave de ned levende i hagen til naboen eller noe, da jeg ikke har hage selv.. ^^

    3. Oi, dette var et flott innlegg om barn. Mest av alt var det et lekkert innlegg MOT koffeinholdige drikker. Hahah! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg