Nok fôr for en stund..

Da klokka var rundt 7 i dagtidlig tikket det inn en sms fra Posten.
Pakken jeg bestilte fra Dyrasjappa lørdag ankom nemlig i dag. Jada, jeg skal i alle fall ha nok mat til rottene en stund fremover, og vel så det.
Det verste er egentlig at jeg kunne spart rundt 180 kroner på å IKKE bestille den pakka jeg fikk i dag, siden jeg dagen etter bestillingen fant ut at gnagerfôr også er å få kjøpt i Oppdal.

Vel, man blir vel klokere av sine feil, og nå vet jeg i alle fall ekstra godt til senere at mat til rotter også selges her, selv om dyrebutikken ikke finnes lengre.


2 poser rottefôr og 2 poser pellets – Noen som tviler på at jeg har nok mat til jentene mine en stund? ^^

Forresten, i går fant jeg ut hvorfor den ene skjellet-minifiguren ofte ligger feil vei i buret til Belle:

Nå har jeg bevis til meg selv at det ikke er sirissene som har skylda. Belle klamrer den fast som om det var bamsen hennes, hehe..

Og helt til slutt. Den som sover, synder ikke ^^:

Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort eller grønn! kult advarsel selv om jg ikke er helt sikker på hva rosa,sort osv blogger er for noe 😉 men den tarantellaen var skummel, hehe 😉

    2. Catrine aka Cakki: Er det noe jeg tar seriøst så er det det jeg eier og har. Enten det er levende dyr, klær, filmer eller andre ting. Akter at det jeg har, spessielt dyra mine skal ha det best mulig så lenge de er her i verden.

    3. haha, en liten trøst, men skummel er hun uansett.. kan de ikke liksom.. bite? eller stikke? eller drepe? :O

    4. Maiken: Kan bite ja, men de advarer på forhånd. Min Belle har i alle fall aldri bitt meg uten at hun har advart. Og da løfter hun de to fremste føttene.

      Drepe? Det finnes flere 10-tusenvis edderkopper i hele verden. Kun ti av de som finnes er truende for mennesker. Altså ikke 3 prosent en gang er farlig for mennesker flest, kun de som er alergisk, slik som med f.eks vepsestikk.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg