Ridder7NO feat. Aylar Von Kuklinski

En bloggåre som meg er alltid ute etter nytt inspirerende blod for å holde bloggmenneske i meg selv oppe.
Jeg liker å følge med på gjerne litt sære mennesker, og ikke alle trenger å være morbide, køllsvarte satanistemoer.

Så klart, de fleste jeg jeg følger med på og beundrer er for folk flest veldig dyster, mørk og kan også virke skremmende.
Det finnes likevel noen unntak, selv for den sløve hjernemassen til onkel KUKlinski.

For kort tid siden kom jeg med et tilfelle over en artig video, som var gjort på norsk. Jeg husker ikke hva jeg søkte på for å finne det jeg fant, men det jeg fant var i alle fall en video på 2-3 minutter, med mange korte 2-sekundersklipp, der jeg så en fyr med Fredrikstad-lignende dialekt som egentlig ikke sa så mye viktig, men mer randomme ting, slik som ungdommen liker. Hehe.

Det tok meg ikke mange dagene før jeg fant ut hva hans navn er, noe som endte med at jeg la han til på Facebook.
Han godkjente meg. Noen dager etter det igjen ble hans hobby på Youtube gjort om til JOBB på Youtube.
Fyren har oppnådd såpass god aktivitet på profilen sin, til at Youtube nå har gitt han som jobb å lage videoer for dem.
Kort fortalt, han kan sitte i sofaen og spise potetgull, forså å bare filme det, og igjen tjene penger på at folk klikker innpå den videoen hvor han eventuelt måtte finne på å gjøre det. Genialt!!

Jeg har rett og slett så sans for dette artige Fredrikstad-geniet, at jeg har fått gjøre et intervju med han.
På video til og med. Intervjuet fikset vi på følgende måte:
1. Jeg sendte han alle spørsmålene på mail.
2. Han spilte inn en video hvor han svarte på spørsmålene.
3. Han sendte meg deretter videoen med svarene.
4. Jeg spilte inn min del hvor jeg leste spørsmålene jeg hadde skrevet.
5. Jeg redigerte og klipte sammen våre to videoer.
6. Jeg har herved delt og lagt ut videoen så dere kan få sett intervjuet nå! 🙂

God fornøyelse!

Hva synes dere?
Anbefaler ALLE å gå innpå Youtube-kanalen til Ridder7NO. Der finner dere mye variert.
Alt fra informative, tekniske nerdevideoer, til helt randomme tulle videoer! Og noe midt i mellom!
Med eller uten mening, UTFORSK!

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg