Maraton med vasking!

Kjære Satan i svarte helvete, hvorfor finnes det så syke ting i verden som det å vaske??
I mer enn 6 timer har jeg og min søster brukt på å vaske gammelhybelen min i dag.
Vi startet i 14-tiden og er ikke sykelig lenge siden jeg kom hjem til den nye leiligheten min nå.


Vet det er veldig mye skum på ovnen her. Disse bildene er rett og slett fra et siste DESPERAT forsøk i å få bort noen flekker på konfyren som vi hadde prøvd mange andre teknikker på før. Denne var den mest effektive som funket til slutt! Bare så ikke folk begynner å tro at vi har overdrevet med masse såpe, da jeg vet at det fort kan være å lure seg selv om man overdriver.

I går fikk jeg en sms fra den gamle eiere om at persiennene og kommoden måtte jeg betale for, da det var karaktisert som dårlig og ødelagt.
Årsaken er helt naturlig slitasje som jeg ikke skal betale for, fått noen som virkelig kan slike ting til å se på det i dag.

Er veldig, veldig godt å være ferdig med den hurpa og den hybelen nå.
Hun har også karaktisert den timerslange vaskingen til meg og min søster for dårlig. Noe jeg syns er noe ynkelig av henne.

Vel, jeg skal ikke krype i hennes sko, da jeg tror de stinker verre enn et dødt dyr.


Da var hybelen 100 % tømt for det som er mitt. Og etter min mening, veldig godt vasket, med tanke på forholdene!
Så får den bitcha bare si hva hun vil. Lenge leve fremtiden, død og begravet være fortiden! <3

Nå bor jeg på et mye bedre sted, med eiere som er utrolig kule, menneskelige og veldig reale. På gammelhybelen var det ikke lov å henge opp noe, var ikke lov med dyr eller noe, og jeg kan fortsette i det uendelige, men kan gjøre det kort: Det skal helst ikke se ut som det har bodd noen der før de som flytter inn!

Ønsker dere alle sammen en strålende god natt-til-torsdags-natt.
Så reblogges vi sikkert om ikke nazi-dama henretter meg for å “såret følsene hennes”, dersom de eksisterer.

8 kommentarer
    1. Lykkelys: Snill, og veldig tålmodig. Aner ikke hvor hun har den tålmodigheten fra. 🙂

      Ja, både jeg og søstra mi ble veldig enig om at det så veldig bra ut der da vi dro. Og når vi har brukt mer enn 6 timer på det lille stedet på knapt 15 kvadratmeter så syns jeg det er veldig hurpete å karaktisere det som dårlig vasking, da vi har har tatt vaskinga alvorlig og holdt på hardt og lenge!

    2. JA det var ikke helt fint gjort.. 6 timer er en hel arbeidsdag det . Makan til folk som leter etter noe å ta en på…
      Men ..Som du sier, fortid er fortid . Sjit i da 😉

    3. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort el har det rt den store vaske dagen ler grønn! Til begge idag trur jg 😛 her har det blitt skrubba, vaska ogbytta på ting. det er ikk alltid like gøy, men for en digg følelse og sette seg ned i stua etterpå 😛

    4. …det snakkes stadig om leieboere fra helvette,meeeen det snakkes lite om huseiere fra helvette-for de finnes de og.Tror du har møtt på en slik en,å jeg er ganske sikker på at det kvinnemenneske hadde klaget om så stjernene hadde funklet av hele sin glans i speilflisene!!Drittkjerring!!
      Godt du har kommet deg ut!!:)) Snill og søte søster:)

    5. Jeg ville bare si at jeg tenker mye på deg. Jeg er glad i deg, og følger bloggen din – selv om jeg ikke kommenterer så ofte. Så vit at jeg er her vist du trenger meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg