Turn-off, men: 20 Spørsmål-video er ute!

Det er mye man helst aldri ville gjort i livet, utenom når man er så hjelpesløst overgrepet av styggheten alderdom at man ikke lenger har styr over sine egne handlinger. Nrk-suksessen “20 Spørsmål” er blandt de overhyggelige programmene som forsøker å manipulere de naive delene i befolkningens hjerner, til å fortsatt tenke at vi enda bor i et godt og fredelig land. Joda, vi lever i et bra land, sett bortifra at 100 000 har så alvorlig tannlege skrekk at de lar vær å pleie tennene, sett bortifra at hver eneste dag lever et barn i frykt for å bli slått av sin mor og far, sett borti fra at akkurat nå ligger det mest sannsynlig ei hjelpesløs skreppe langflat på en skitten sofa mens hun tar i mot kuk fra en som kunne vært hennes bestefar, kun fordi hun trenger penger til å få råd til bleier til sin 4 måneder gamle sønn i neste måned. Og sett borti fra at det årlig blir begått en rekke drap, selvmord, voldtekter og innbrudd, ja, så er fortsatt Norge er fantastisk hærlig lekeland for store og små sofagnikkere!

Vel, poenget var egentlig bare at “20 Spørsmål” egentlig er et konsept for tilbakestående, gamle folk, barn og nordlendinger. Forresten, hvor ligger forskjellen?
Dessverre så skal ikke verdens beste land Norge eksistere så mye lenger, jeg snakker nå verken om terror innenifra eller utenifra landet, jeg snakker om at en viss tullegruppe menneskers kalender går ut i desember. Og det må en hel verden betale sine liv for til dommedagens muntre; “heisann, nå kommer onkel slem på besøk!”
For dersom noen tullinger av religiøse flintskaller har rett, så blir jeg aldri så gammel og hjelpesløs at man kan ha en naturlig unnskyldning til å ødelegge fordøyelsen sin på slikt makkverk av et program som får “Du skal høre mye”, til å virke som et moderne, rocka program for de kuleste hippogriffene i gata!

Derfor har jeg overfallt mitt eget mørke rockerykte med en “20 Spørsmål”-video, i lag med min gode venn Rune.
Til alle de mest trofaste, morbide, rocka tilhengerne som nå må lide i skam mens denne videoen går sin gang Norge rundt, beklager, men jeg er bare en usikker autist.

Ønsker forøvrig kun noen få av dere en god natt!
Dere andre; … Akk, dere fortjener ikke noe oppmerksomhet..

Mitt liv skal sannsynligvis ende brått veldig snart, også sitter jeg og sløser tid på slike raringer som dere. Takk for at dere får meg til å føle som jeg er noe, uvitenhet er den beste form for lykke.

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg