Den Store Vennskapstesten – Staring Rune Enurz and me ^^

Ekte venner trenger vel egentlig aldri teste hverandre for hvem som sitter på dypest kunnskap om motparten.
Det viktigste er ikke nødvendigvis hvem som vet best om hverandre, men at de i alle fall aksepterer hverandre tross ulikheter og likheter.
Men, på en annen side; quiz er gøy! I dag har jeg vært på besøk hos min gode venn Rune som jeg har kjent helt siden 8. klasse på Ungdomskolen, noe som er sånn 9 år siden cirka.

Vi har kjent hverandre dritlenge, men i de siste årene har vi egentlig sklidd en del vekk fra hverandre. Dere kan se i denne videoen at vi er noe ulike, men det skal vi drite i. Her kan DERE være med å gjette på svarene om dere vil, helt til de blir fortalt.

Så, kan dere på forhånd gjøre dere opp en tanke. Vet jeg om Rune bedre enn han vet om meg? Eller skal det bli omvendt!
Se Den Store Vennskapstesten, og kanskje dere også lærer enda noe “nytt” om meg som dere ikke har giddet å merket dere tidligere!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg