Husfliden Oppdal – Sonjabilen (HOT OR NOT?)

Husfliden i Oppdal ligger ikke på latsiden når fokuseringen rammer kreativiteten.
I vinter ble butikken gjort om til et stort pepperkakehus, muligens Trøndelags eldste. Nå derimot har de flyttet tankene fra bakerovnen til garasjen.
Hvem i Oppdalsområdet har vel ikke latt merke til den overdekorerte bilen som står i sentrum?

Personlig synes jeg ikke ordet “fin”, “kul” eller “lekker” er helt dekkende.
Stilmessig så er den ikke meg i det hele tatt, og jeg ville ikke hatt en bil som minnet om en rullende bestemor på fire hjul.
Men, de skal likevel få for kreativiteten, tross alt!

Vi kan vel slå fast på at dette ikke blir en veldig stor landeplage verden over, og det er nok en grunn til at vi ikke har sett mye lignende før dette her også.
Men for all del, kreativiteten skal man ikke si noe på!
Sånn sett er bilen litt fullstendigkaos, da det etter min forstand blir rotete å blande sammen syskrinet med verktøykassa.

Tok bilder av den i dag, sånn at dere fra andre steder i verden også får sett den.
Hva synes dere? Hot or not?

Smak og behag.
I min garasje hadde den nok skapt mer ubehag, men nå skal jeg være snill resten av kvelden. Not!

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Sara Storholt: Vi rapper den samtidlig, og hopper ut i fart i det den stuper ned i oslofjorden? Eller kanskje litt langt… Ned i et annet vann? Eller bare “låne” den og satse på at bilopphøggeriet vi leverer den til, leverer den tilbake til Husfliden, fremfor å skrape skrapet? ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg