The Satanic Bible belongs to me

Hvem skulle tro at jeg hadde stått opp enda? Vel, jeg er stolt av meg selv som faktisk klarte å stå opp for en times tid siden. Klokken er riktignok 15.09 i skrivende stund, men jeg er som en vampyr.

Så to filmer i natt, de to jeg fikk i går. Startet med “Insidious”, deretter hadde jeg et 18 minutters telefonintervju med Linda Ramona Eliassen Evensen fra “Thrill Of A Kill”-filmen (intervjuet kommer senere) før jeg startet å se “Van Helsing”, så den første timen, før jeg la meg. “Van Helsing” er litt over to timer lang, og jeg var litt for ukonsentrert til å se ferdig hele da, dessuten var klokken nesten 06, hehe! Så…

Da jeg sto opp i dag, og åpnet døra lå det en pakke fra bokkilden.no. Endelig har jeg fått tak i det Satanistiske bibelen!!!!

Utfordringa ligger i at den står skrevet på engelsk, og at det var kukumulig å finne den norske. Så jeg ga opp, og gikk for den originale i stede!
Det er egentlig best, bare man setter seg nok inn i det jævla språket!

Vi reblogges!

13 kommentarer
    1. Charlotte Sortgrim: Engelsk er utvilsomt et fint språk, ja. Har faktisk lest litt i den alerede, og den er faktisk ikke så vanskelig å forstå på de sidene jeg har lest hittil. Noen ord er det riktignok som jeg ikke aner hva betyr, men da er det bra man har ordbok.

      Aner virkelig ikke hva som skjedde. Tror noe usunne tanker dukket opp som de fleste kaller “fornuft”… Skal sies at jeg likte filmen veldig godt, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg la meg selv.. Men nå har jeg resten til gode til i kveld, og nå har jeg ordnet meg med noe snop å ^^

    2. (meg og hylja gjor hvis det litt omvendt. he he ) har ikke hørt om den boken. det er vel ikke den ekte.. den delen som ikke fikk bli med i bibelen? om hekserier?

    3. Jeg har og denne boken,første utgaven,skinninnbundet… på gammelnorsk – arvet.
      Visste du forresten at dem ikke låner ut de ‘ekte’ på bibloteket lengre -fordi de bare blir stjålet,de gjør det ikke her ihvertfall..

    4. vaniljeogpepper: Argh, skulle så sykt likt å lest den norske. Fant den på finn.no, men den annonsen tror jeg har gått ut på dato, pluss at den boken var delvis litt rusten da eieren har klart å søle ett eller annet over den..

      Nei, det visste jeg ikke! Lærer noe nytt av deg nesten hver gang du kommenterer her ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg