Everybody scream (In MY town of Halloween)

Hver eneste dag er Halloween! Så og si, for meg.
Julenissen og påskeharen kan legge seg på et kaldt og flatt bord i en kjeller og bare skjæres opp i strimler, det er Halloween som teller! Fuck de såkalte kristne tradisjonene..

I dag kom det omsider en pakke fra… Ehm, superkul.no, egentlig en nettside jeg ikke har mye til overs med, da det er litt overfylt av tragiske fjortisgjenstander der, men noe har jeg også funnet..

Tenkte enkelt og smertefritt bare å vise hva jeg har anskaffet meg her og nå!


Dette lysende skjellettet (som enda ikke har fått batterier) sitter over Belles bur og vokter hennes trygghet. Han har jeg kalt for Anton LaDeaf (oppkalt etter Anton LaVey som skapte LaVey-Satanismen)


En Bad Boy-hatt! Skapt for meg..


Denne flaggermusa har jeg kalt for Charlotte Sper(m)mus. Oppkalt etter Charlotte Sorgrim <3


Dette er en duk som jeg bestilte to stykker av. Siden jeg ikke har plass til å vise dere de i sin fullhet så ble det sånn som dette. Må brette ut 5-6 ganger for at dere skal få se de i sin helhet da de er 75 x 100 lang, får heller se når jeg flytter forhåpentligvis snart 😉

Det var det. Jeg holder på å krepere og få slag! Varmen utsletter meg totalt… Savner vinteren!
HATTTTER DENNE SOMMERVARMEN!

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Fy faen jeg kreperer xD Charlotte Spermus, kansje det burde bli navnet mitt når jeg blir kjendis en dag 😛 neeei.
      Hatten så ut som en billig kostyme versjon av den jeg har 😛 sikkert det det er også.
      Jeg pleier ikke handle så mye der selv, men kontaktlinser kjøper jeg alltid derifra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg