KJØNNSHÅR OG UNDERARMSBARBERING

Menn er ikke lenger slik menn engang var.
Før kunne menn la skogen blomstre opp både under armene, og ved kjønnsorganene. Jeg kom nettopp over en artikkel på tv2 sine sider hvor det står at halvparten av norske menn barberer seg nedentil. Ikke det mest interesange, og heller ikke det mest overaskende.

Jeg tørr å spå følgende: Om 10 år er menns barbering nedentil omtrent like vanlig som at menn onanerer. Noen avstår fra det av religiøse grunner, men de fleste sinnsfriske gjør det!

Personlig har jeg selv barbert skrittet mitt i… 5 år kanskje?
Til tross for at jeg har hørt at det er mer renslig å ha noe hår der, så lar jeg hårene barberes bort.
Jeg bruker også å klippe hår under armene, noen ganger. Når det kommer til armene bruker jeg bare en saks, for jeg vil ikke shaive alt. Egentlig kunne jeg tatt alt, men jeg har bare ikke orket å bruke penger på noe eget å barbere armene med, enda.

Personlig liker jeg ikke å se andre menns kjønnsorgansområde noe særlig i hele tatt, da skal det helst være barbert først. Noe av det verste jeg kan se hos en annen gutt/mann er stakkarslige kjønnsområder som ikke er barbert!! Fysj!!
Ubarberte underarmer er heller ikke noe spessielt fint syn. Jeg synes det er flott med helt barberte menn, som ikke har noe hår i det hele tatt. Det er egentlig det som er flottest synes jeg. Selv om jeg personlig ikke klipper hårene under armene helt, bare nesten.

Så, kort oppsummert: Det trenger ikke være helt shaivet, noen steder på kroppen. Men spessielt under armene og ved kukområdet synes jeg personlig det er best om det i alle fall er noe barbert der! Når det kommer til hår på magen så er det noe jeg synes er kulere. Kommer ann på person til person, og grad. Men hår på magen er ikke noe jeg har noe i mot, som regel. Men har ikke noe i mot om det er helt barbert og babyaktig heller.

Så til kveldens spørsmål.
Hva synes dere om at flere og flere menn barberer seg nedentil, og også under armene?
Vi reblogges!

15 kommentarer
    1. For oss jenter kan det jo faktisk være litt lurt at gutter/menn barberer seg nedentil synes jeg, ikke så godt å få hele skogen i tryne akkurat. 🙂 det er min mening, jeg liker at gutter barberer seg nedentil, men har ikke noe i mot hår på bryst og mage, litt under armen, men ikke så mye 🙂

    2. Blæh… og som det renner sikkel av… både på den ene og andre ballen, hæhæhæ… 😛
      Fysjameien… nå tror jeg det er på tide og hoppe i loppekassa… bare tull på meg nå… 😉
      Ha en goood natt kjære!
      Smask!

    3. Egentlig så bryr jeg meg ikke. Folk får gjøre hva de vil med sin egen kropp. Hvis folk liker å ha hår på kroppen, så kan dem vel det. Hvis ikke så får dem bare barbere seg og se ut som smågutter. Haha!
      Men seriøst, folk får gjøre som dem vil. Liker dem ha skog, så får dem lov til det. Liker folk å føle seg som en unge som ikke har kommet i puberteten, for dem gjøre det =)

    4. Hår der blant annet det som gjør menn til menn!
      Personlig så liker jeg årntlige manne-menn, med hår der menn skal ha hår, muskuløse overarmer og en liten pondus.

    5. Tror ikke jeg har drevet med mannfolk som eier kroppshår. En var så forfengelig at han barberte alt, av kroppshå rog da mene rjeg virkelig ALT. hadde ikke hår i nesa engang haha.

    6. jeg trodde at barbering nedentil hos gutter var like vanlig som hos jenter jeg…. så må si at jeg fortrekker det hårfritt. Men hår under armene syns jeg er greit… men hvis man har mye så er det vel greit å holde det i sjakk.

    7. Det er så lite delikat med hårete menn!!!
      Liker dem best barberte, en skog under armene er ikke sexy og det er heller ikke spesielt opphissende å måtte plukke hår etter hår ut av kjeften da du suger en gutt!!!!!
      En deilig og glatt muskelbunt med fete tattiser er tingen;) å kjære vakre vene <3

    8. Hårløst stell er helt fint det-rent og vakkert! Litt hår under armene er bare greit,bare man klipper det i lengda innimellom.
      Men hår på resten av kroppsen må ikke røres-for det e berre lekkert!!;))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg