Skal møte igjen Renate straks :-)

Dette her skal bli en av de bedre dagene denne uken. Faktisk satser jeg på at denne dagen scorer som best denne uka! I skrivende stund sitter jeg å venter på at min kjære venninne Renate skal sende på meg en sms om at hun har ankommet Oppdal. Det er alt for utholdelig lenge siden forrige gang, tror snart vi snakker om 2 måneder, om ikke mer..


Dette bildet er fra forrige gang vi møttes <3

Jeg gleder meg masse til å møte igjen godgullet mitt som jeg elsker så utrolig høyt. Sto opp tidligere enn jeg egentlig pleier i dag, det vil si i 8-tiden. Har dusjet, spist frokost, lakket neglene, til og med vasket dass 😛
Vi skal starte med å spise pizza i lag ett eller annet sted i bygda, deretter skal Renate for første gang få se hvordan jeg bor, og hun har også veldig lyst til å hilse på Belle, dermed skal hun få lov til det.
Så nå sitter jeg her altså bare å venter, sett litt på Saw 3D for å få tiden til å gå, men merker at det er ikke så lett å få tiden til å gå fort nå. Jeg vil aller helst bare se henne igjen med en eneste gang!!! <3

Blir sikkert tatt noen bilder i løpet av dagen, så får se om det blir lagt ut noe her i løpet av kvelden.
Enyway, kos dere masse. Ta godt vare på hverandre, og god helg alle sammen!

Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg