Fyrstebloggeren står opp fra de døde!

Ja, i dag ble bloggen min stengt/”slettet”.
Det har aldri skjedd før, men en gang må være den første, sa bruda. Hehe.
Nei, nå skal dere få høre litt hva som har skjedd.

I regelmanget til blogg.no står det skrevet at blogger som oppfordrer til foreksempel selvskading, narkotika, rasehat eller kriminalitet kan de slette uten forvarsel. Det var altså det som hadde skjedd med min blogg i dag.
Jeg skulle til å legge ut et innlegg, som jeg ikke fikk lov til da bloggen ikke fantes i offentligheten lenger.
Irritert, forbannet og skuffet over å ikke en gang fått en forvarsel sendte jeg mail, og fikk svar etter en stund.

Det var innlegget mitt “Drømmen om å drepe – Et liv som leiemorder” som skulle være det konkrete grunnlaget, da det ble tolket som at jeg oppfordret til mord, hadde en ikke-nøytral holdning til temaet, samt at det var en forherligse av kriminalitet. Vel, jeg vil bare få påpeke en ting!
Jeg oppfordrer INGEN til å drepe! Jeg oppfordrer INGEN til å skade noen, verken fysisk eller psykisk. Og det var også litt det som jeg håpet folk flest skulle forstå dersom man leser hele innlegget. Jeg er klar over at mord er en en kriminell handling, og jeg er som sagt heller ingen mordertype selv.

Da jeg skrev det innlegget var det mer fordi det var min, noe klumsete måte å få frem at jeg var i mot nettopp terrorisme, ved å skrive at jeg innimellom drømte om å være en som gjorde noe med det. Men skjønner at det var litt på kanten, måten jeg skrev det på.

Nå skal jeg rette på meg litt: Fremdeles vil jeg utrydde alle terrorister, kvinnemisshandlere og lignende, men på en human måte som ikke innebærer at jeg må skade eller drepe de… Hm..

Ja, så var det den videobloggen jeg tenkte å legge ut i dag, som jeg ikke har fått gjort før nå:

Av dette dilemmaet? Hva ville dere valgt av de alternativene som nevnes i videoen? Hvorfor?

Bloggen min var død, leve lenge fullstendigkaos.blogg.no! Ingen skal noen gang få drepe bloggen min fullstendig!

Vi reblogges! (jeg lover, dere blir ikke kvitt meg enda)

9 kommentarer

Siste innlegg