2 STK. KATTEKREK (BILDER)

Kattepine og Kattekrek var rask med å rusle rundt føttene mine i dag da jeg gikk meg en tur opp til mamma for å hente noen gamle dagbøker, 4 stk (2003-2004, 2004-2005, 2005-2006 og 2006-2007). Samt pc-spillet Hitman 2 som også lå igjen hos mamma, frem til at jeg har tatt med også det til hybelen min nå.

Mamma har to katter, som ikke heter Kattekrek og Kattepine, det var noe jeg fant opp selv i skrivende stund. Figaro og Findus er de rette navna. Vel, tok noen randomme bilder i dag, og siden jeg ikke har bedre å gjøre kan jeg likegjerne dumpe noen av bildene her innpå nå.


“Pus med støvler II” – Bak en hver mans støvletter lusker det en katt..


Min 18-år unge minstebror Tørris, og en av kattene (vet ikke hvem som er hvem, er hos mamma relativt sjelden)

Såå, jepp. Da skal undertegnende lage seg noe å fylle magesekken med..
Og dere kan bare ha det så godt, så lenge! Hehe!

Vi reblogges!

21 kommentarer

Siste innlegg