Happy feauture of thinking

Litt beskjeden på en skjønn morgenkvist som enda ikke er knukket og knust sammen, skal jeg nå prøve å gjøre noe jeg ikke med mening har prøvd å vært bedre kjent som, positiv.
La oss nå se, i disse vakre henrettelsesdagene av Jesus Christ, hva er det undertegnende har å se frem til for øyeblikket?

Jeg tenkte på ideen om denne listen for to-tre dager siden, og nå har jeg husket den for en gangs skyld mens jeg faktisk sitter forran den smellfeite, katastrofale pcen min.

Jeg skjemmes litt av å fremstå som positiv (og av et litt rævva redigert bilde ovenfor), men skal gjøre mitt verste.
Når jeg nå mot all formodning tenker meg om så har jeg følgende ting å se frem til:
ψ Jeg ser frem til å få møtt igjen min kjære bestevenninne Renate J. B.
ψ Jeg ser frem til å endelig møte mine bestevenner Sara og Camilla enten her, eller i Svelgen/Sandane ♥
ψ Jeg ser frem til å forhåpentligvis få møtt min gode vennine Kirsten
ψ Jeg ser frem til jeg får tarantellaen min i huset, mest sannsynlig kommende uke ♥
ψ Jeg ser frem til at Marilyn Mansons nye album “Born villain”, kommer ut på cdon 30. april
ψ Jeg ser frem til at den nye norske, skrekkfilmen “The Thrill Of A Kill” kommer 30. mai ♥
ψ Jeg ser frem til å få igjen på skatten, da blir den 6 år gamle pcen min erstattet med ny ♥
ψ Jeg ser frem til alle kommende Nemi-blad, og bøker ♥
ψ Jeg ser frem til å få fullført mitt nye filmprosjekt, “Ken og Morten – Rikets vekt” ♥

Hva har dere å glede dere til av ting dere vet eller håper skal skje i nærmeste fremtiden?
Sett hjerne opp en liste på din egen blogg, og fortell meg om det etterpå!

Vi reblogges!

1 kommentar
    1. fin liste:) jeg ser frem til så mye men nevner bare noe:
      Metallica konsert i Mai , nytt Sabaton album i Mai, Sabaton konsert i Oktober, Nye manson albumet, sommer og sol, å få barn i fremtiden, ser frem til å få pcen min tilbake fra reprasjon, ++++++

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg