Bjørn ønsker å være pingvin! (NYTT VIDEOINTERVJU)

Karen burde vært en djevel på å forføre i sin ungdom. Han synger bedre enn de fleste jeg har fått fremført live, til tross for hans 10*7 leve år er han fremdeles skikkelig i slaget, og han heter for Bjørn! Fremdeles, heter han for Bjørn! Ikke Marekatt, ikke Katt, ikke Huleboer, ikke, hund ikke Struts, men Bjørn! Til tross for dette vil han være pingvin! Og det har jeg fra helt sikre kilder, nemlig videoen ovenfor, som er del 2 av intervjuet jeg la ut i går, som kan leses ved å trykke her!

Ok, jeg går utifra at kongressen, startlinjene på dette innlegget ble litt i tull og fjas, men det er helt greit. Undertegnende som skriver dette innlegget er nemlig høyst oppegående og lever bare en gang!

Som dere kan se og lytte i dette ferske intervjuet så er Bjørn Hallvard en veldig klok og god venn. Det har gått en stund fra da jeg første gang tenkte på å spørre Bjørn om dette, altså å få intervjue han på bloggen min. Hva skulle jeg spørre om?

Egentlig, “burde” jeg kanskje ha planlagt intervjuet på forhånd; men sånn skjedde alt i praksis:
∫1∫ I løpet av natten (i går) ser jeg at Bjørn er online.
∫2∫ Jeg forteller at jeg har lyst til og intervjue han på bloggen min, og spørr om han har lyst?
∫3∫ Bjørn svarer at det kan han.
∫4∫ Jeg foreslår spørsmålet rundt å ta det senere på dagen når det har blitt lyst.
∫5∫ Vi bestemmer oss for å møtes ved Hotel Nor klokken 15.00.
∫6∫ Vi småprater litt, før samtalen avsluttes, og vi bestemmer oss for å legge oss (jeg legger meg ikke…)
∫7∫ Når jeg omsider bestemmer meg for å legge meg i 06/07-tiden har jeg enda ikke forbredt noen spørsmål.
∫8∫ Når jeg omsider står opp er klokken… 15.02! Jeg skyter meg opp, sender en melding om at jeg blir et kvarter forsinket!
∫9∫ Ca. 20 minutter etter avtalt tidspunkt dukker jeg opp. Bjørn tar det med et smil, vi går hjem til han.

Ja, så med andre ord ble dette enda mer fullstendigkaos i bøtter og lokk, men jeg syntes intervjuet ble knakende greit nok likevel jeg. Stor takk til Bjørn som ville stille opp! 🙂

Håper alle som er innom velger å se videoen, og at dere får noe nytte av den.
Så vil jeg på slutten tusen takke Bjørn for at du har vært så utrolig sportslig og stilt opp på så kort varsel, og tatt det på såpass strakt arm! Tror ikke den arma var mye bøyd, nei!

Ønsker alle sammen en strålende fin mandag!
Så er det påske nå, og da ber jeg alle sammen som tar med hagla på hytta i år:
Ikke skyt de små gule dottene, det er ikke svigermor! Det er påskekyllinger, og de er søte!

Vi reblogges!


Og ja, jeg er bittebitte litt overtrett i skrivende blund! Men jeg er i alle fall edru, i forhold til ett viss antall andre i landet!

4 kommentarer

Siste innlegg