Billebille-veggiss uten legitimisert(?) diagnose!

Billebille-veggiss
Lille bille på veggen der, hvem har mest klær i landet her?
Ikke svar, jeg driter i det – Jeg vet det ikke er meg så!
Lille bille, et litte trykk fra meg, og du er død – Død, død død!
Lille bille, lille bille, du som kryper i kjelleren min. Fårikål til lunsj?
Lille bille, skal jeg ta den nåla i jakka mi og stikke deg?
Du dryper som en liten søppelvogn bortover et torg,
redd for å bli most av den store, stygge bilen!

Med dine små bein kommer du deg unna, som et svin.
Hey bille, du er et svin – Uten pote, hale og pels.
Billebillebillebillebillebille – Kryp oppover mine lår!
Billebillebillebillebillebille – Skrap min gåsehud!
Kryp i min nabos kjeft i natt, dypt inne i mørket!
La hun kveles – Og kom ut av rævhølet som en gjenfødt!
Billebillebillebillebillebille – Hva faen får meg til å gidde?
(Aylar Von Kuklinski, 2. april 2012)

4 kommentarer

Siste innlegg