DAFF, DAFFERE, HJERNEDØD!

Tomrom er det konkreteste ordet som beskriver mentaltilstanden min nå.
Våkennatt igjen, og har om ikke veldig lenge døgna. Kvittet meg nettopp med oppvasken, så da har jeg fått gjort det. Støvsugd badegulvet har jeg også, i tillegg til å støvtørket benken og bordet mitt, åja, så har jeg barbert meg 🙂 Flink!

Siste post for viktig-Per nå er å dusje, lakke om neglene og deretter få i meg litt mer næring og mat. Så skal jeg skru av meg selv litt etter det tenkte jeg, hehe.

Åjaaa, så har jeg også skiftet støvpose på støvsugeren i dag, da det er noen måneder siden sist, og vært så flink i tillegg å kasta en ganske full søppelpose, som den snille søppelmannen kan få hvis han vil ha den 🙂
Pappa kommer på besøk i 17-tiden, så nå er det bare for meg å nedlegge blogg.no litt, og få unnagjort de siste tingene jeg nevnte i sted.

Hellige hykler, så tom og daff man kan bli når man spiser og sover så lite som jeg gjør.. :-O
Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Flinke gutten sin det, skifta støvsugerpose tilogmed! 😀 Slike ting overlater jeg til min kjære vaskedame, ja jeg har vaskedame… Synes min friske tid er for dyrebar til og bruke på vasking, støvtørking og skifting av senger… 😛
      Pakk i deg noen piratblingser og pell deg til sengs! Der kan du drømme om flygende påskeharer med sekker fulle av sjokkisegg! Nattinatt snuppen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg