LÅT NUMMER 1 – DELT I TO!

Kjedsomheten rår, og gråværet består.
Hittil er dagen nokså innholdsfattig, utenom en positiv telefon jeg fikk i dag, men så er jeg avhengig av en positiv sms fra en annen person for at den saken i hele tatt kan bli noe av, så skriver ikke mer om det hittil.

Jeg klikket meg nettopp inn på Dagens utfordring, på blogg.no og tenkte å for en gangs skyld bare la de “hjelpe” meg litt med å blogge. Utfordringen for tema er som følger: Skriv om favorittsangen min……. Joda, det skal jeg klare.
Må bare finne ut hva den er først.

Vet ikke helt om det er de sangene jeg liker absolutt best, men i og med at det var de to jeg kom på nå. Så er det vel det for øyeblikket, og det er jo kun den skrivende stunden det trenger å gjelde.

“Over at the frankenstein place” er en av de tidligste sangene fra den seksuelle frigjorte rockemusikalen The Rocky Horror Picture Show. Det er noe helt spessielt med akkurat den sangen. Den er mystisk, den er er godt fremført i filmen, og den handler som resten av filmen om at det har ikke noe å si hvem du er, eller hva du er! 🙂

Her har dere den:

Også er det en sang til som man kan si står høyt oppe i mine favorittlåter og det er Marilyn Mansons “The Fight song”, som i mitt hode handler om å slåss mot religion og mot en Gud som ikke finnes, men også for meg en sang om å motivasjon for å slåss om å få være seg selv. Har to versioner av denne sangen faktisk som jeg elsker. Den første er selvfølgelig originalen

Her kan dere høre den <3:

Men så finnes det også en Slipknot-remix av sangen på soundtracket til den første “Resident evil”-filmen:

Hva er din favorittsang? Tørr du å dele den med meg? 🙂
Hvor ofte leser du Dagens ambefaling, på blogg.no?

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Leser aldri dagens anbefalling! Kanskje begynne med det?!??! Favorittlåt…hmmm, den var vanskelig, for det kommer helt ann på humør og sinnstemning, og årstid og sånn… Men jeg hører vel på det “alle” andre gjør. Mye av det som går på nrkmp3

    2. Mrs L.A: Prøver helst å la hver jeg. Vil helst blogge så originalt, nytenkende og spennende som overhode mulig, men noen dager er det bare ikke så lett. Føler at det har blitt litt for mye av disse dagene i den siste tiden.

      nrkmp3 hører jeg ikke på jeg:-)

    3. mhm 😉 <3
      hihi 😉 jeg eksisterer 😉 hvertfall nesten hele tida xD haha snill du 🙂
      lurer faktisk på noe som du kansje kan hjelpe meg med hehe men sender deg det på melding på facern ell noe jeg;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg