Fortsatt AVHOLDSPERSON JA!!

Nettopp kommet hjem. Vært hos mamma og sett standup-showet “Ka e vitsen” på dvd med mamma, for hun har ikke sett den før, og jeg har hatt den liggende på dvd 2-3 år nå. Jeg kommer hjem til mitt noe rotete hjem, slår på pcen og logger meg på blogg.no.

Gud bedre så enkelt skuffende kommentarer jeg har fått. For siste innlegg gikk ut på at dere skulle finne en enkel feil på et enkelt bilde… Det er greit at tilfeldig nye lesere gjetter feil som Ajax og Ketsjup, som tydeligvis var det som skulle gjettes mest på… Men at det var bare 2 som gjettet rett på spritflaska hvor det står Kirow på!! Flere av de som gjettet feil har gitt inntrykk for å lest ALT ALLTID på bloggen lenge, og likevel er det bare 2 av i hvertfall 5-6 “faste lesere” som gjetter riktig. Eller egentlig kun en, og det er min kjære venninne bak bloggen vaniljeogpepper.blogg.no, da Sondre faktisk fikk vite om historien på forhånd og dermed jukset før han skrev, hehe 🙂

Jaja, godt å vite at dere i alle fall har troa på at jeg kan være mer enn en spennende avholdsmann innimellom i alle fall. Men jeg lover, jeg drikker ikke, og jeg synes at alle vennene mine er kjempeflotte venner. Men når de drikker er de bare mongo, og de siste jeg vil snakke med, hehe 😉 For folk som drikker er teit når de drikker, jeg tenker ikke på folk som bare drikker for å kose seg, jeg tenker på de som helst tar det lenger, og der kjenner jeg dessverre mest av de av den siste hodeløse sorten.. Men elsker de når de er edru altså, men når de drikker kan de bare ha det så godt, I dont care about them then! ;-p

Saken er at jeg cirka før polets stengetid fikk en telefon fra noen som lurte på om jeg kunne handle denne flasken, fordi vedkommende skulle bort og ikke rakk å innom polet selv, så da var jeg der for h*n. 😛 Tadda!

Så det så!!
Vi reblogges! 😉

9 kommentarer
    1. Jeg visste at du var avholds, jeg bare så ikke den gjenomsiktige flaska 😉
      Har selv vært avholds i tre år ,så det er tøfft ! 😉
      Men ikke nå lengre da, men drikker meg aldri full. Det glapp litt forrige helg, og klare å bli ”litt” tipsy, slemme venninner som lager for gode drinker ,)

    2. Vampyrisis: Beklager.. Har generelt vært veldig rask i det siste, når jeg først gidder noe.. Som å skrive et blogg innlegg, og da er det fort mye viktig som fort mangler, som jeg bare glemmer.

      Men jeg har sett kommentaren din, bare glemte det.. Sorry. Jeg er kjempe ufullstendig og ikke spessielt motivert for en gang prøve å gjøre noe skikkelig for tidenn..

    3. randomcaps: har det, og det er helt riktig.. men hvorfor kommer av så mange grunner som jeg ikke orker å tenke på å forklare nå.. rett og slett fordi jeg vil prøve å tenke positivt de siste minuttene før jeg bør legge meg nå.

    4. hah visste ikke at den flaksa var alkohol, ikke hørt om det før tror jeg. drakk på fredagen forresten(fikk dratt ut alikevel) men ikke så mye at jeg begynte å kuke rundt x)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg