BANANKLINSJ-FACE OCH “BOTEN ANNA”-COMBO!

Idioti finnes i så alt for mange grader og sjangre. Hva får en voksen 20-åring som ikke er voksen til å plassere seg selv på badet foran videocamera, forså å klisse seg totalt ut for den store allmenheten?

Kjære alle tenkelige og utenkelige fjols i inn, ut, inn, ut og inn(-land) igjen. Det dere nå kan se ovenfor er det offisielle dokumentet på hvorfor jeg ikke bør eller skal få barn! Det er middelssterke scener med mye klissklass og hud som venter dere. Har noen fobi mot bananer er det lurt å dukke nå!

Jeg er ikke forsvarlig god, og jeg er dessuten litt trett etter enda et døgn med døgning!
Det bør være like før det renner inn folk i hvite frakker som propper meg inn i en helvetes tvangstrøye, det syns jeg faktisk. SPISER DU MAT NÅ? Vent to millisekunder med videoen dersom du er overfølsom på moral og den slags sludder.

Dette er hvorfor alle terapeuter, leger og helsefreak vil at folk skal ha minst 5-6 timer søvn hver dag, noe jeg ikke har fått på en beskjeden stund!

What“s up folkz?
Ærr`e noe liv blant folket? 😀

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg