ET LITE SPEILBILDE AV MAILENE LARSEN :-)

Tenkte å dra igang en liten sosial del av bloggen igjen, nemlig intervju. “Intervju” er vel en av de få delene på denne bloggen som er avhengig av en andrepart. Mailene Larsen, en fantastisk, søt, mørkkledd jente med et sjarmerende smil om munnen. Bloggen hennes kan dere besøke HER!

Men først, hvorfor ikke bli litt kjent med henne på forhånd via dette ferske intervjuet? 🙂


Hva er det absolutt morsomste du vet?
Hehe, oi det vet jeg ikke.. Når jeg går med venninna mi! 🙂

Hvis du skulle vært statsminister i Norge en hel uke? Hva ville du forandret på i landet da?
Hmm, jeg vet ikke, men det er en del ting jeg nok ville ha forandret. Vet ikke helt nå.


© Bildet tilhører Mailene Larsen/mailenelarsen.blogg.no!

Du havner i en flyulykke, og du lander på en øde øy… Du skulle ønske at det var tre ting du hadde hatt med deg, hva?

Hm, hatt en venn, mobilen min og mat, hehe.

Jeg gir deg herved 10 millioner kroner. Hvordan reagerer du, og hva gjør du med alle pengene?
Jeg hadde blitt sjokkert og jeg hadde ikke trodde det. Jeg hadde nok tatt en del inn på kontoen min. Og jeg hadde gitt noe penger til noen : )

Kroppskunst er noe mange er opptatte av. Hvordan er du i forhold til piercing, tattoveringer, frisørrelaterte saker, sminke også videre?
Jeg har flerer piercing og farger håret, bruker sminke.

Har du noen gang begått en forbrytelse, eller noe annet som ikke er lov, som du tørr å fortelle om?
Jeg tror ikke jeg har gjort noe galt, men har sikkert gjort noe da jeg var mindere, kommer ikke på noe nå.

Hva er de tre tingene du er mest stolt av, angående deg selv, og hva er de to tingene du er mest missfornøyd med?
Jeg er stolt av at jeg er meg selv og ikke redd for å si hva jeg mener, og vet ikke hva den siste er. Jeg er mest missfornøyd med kroppen min, jeg vet ikke hva annet.

Som barn er vi gjerne redde for en god del ting vi ikke er like redde for som eldre. Hva skremte livskiten av deg som noen år yngre enn du er nå?
Hehe, det var nok Hufsa, synes Hufsa fremdeles er skummel : S

Tror du på noen Gud, har du noen religion? Er du døpt?
Jeg tror på livet selv om jeg er kristen, jeg er døpt,

Det blir stadig mer og mer populært blant unge med diversje rusmidler. Tobakk, snus, alkohol. Har du prøvd noen av disse tingene, hvordan stiller du deg til rusmiddel som foreksempel alkohol?
Ja, har prøvd røyk, og alkohol, men ikke rusmidler og snus, jeg har ikke så mye forhold til det.

Du ser at en ukjent person blir trakkasert og mobbet av fire eldre og større mennesker. Ingen av de har sett deg, hva gjør du?
Jeg ville nok sett om jeg fant en voksen person, ellers så ville jeg nok sagt at de skulle ha sluttet, hadde gjort noe for den persone som ble mobbet og trakkasert.

Liker du å bli tatt bilder av, bli filmet også videre? Kort sagt; er du fotogen?
Jeg er ikke så veldig glad i å bli filmet og at folk tar bilder av meg, men det kommer ann på om det er turer osv 🙂


© Bildet tilhører Mailene Larsen/mailenelarsen.blogg.no!

Jeg vet at du er en jente som liker spill. Hvor ofte spiller du, hva spiller du og spiller du ofte alene eller med/mot andre?
Jeg spiller alt for mye, jeg spiller nesten hver dag. jeg spiller “Css”, “The sims” og andre nettspill jeg spille ofte alene og mot andre. Jeg kunne ikke vært en dag uten, hehe.

Hva gleder du deg mest med at våren og sommeren kommer, og hva vil du savne mest med vinteren?
Jeg ser virkelig frem til vår og sommer, at det skal bli varmt og ser frem til sommerferien, jeg vet ikke helt hva jeg vil savne mest med vinteren… Da jeg var ute å akte 🙂

Helt i finalen av intervjuet. Leser du fullstendigkaos.blogg.no? I såfall hvor ofte, og hva syns du om den på godt og vondt?
Ja, så klart gjør jeg det : ) Leser den veldig ofte, synes bloggen er bra.


Dette var en liten smakebit på Mailene. Ønsker alle sammen en god natt, og jeg håper at alle sammen får en riktig god mandag i morgen, og en strålende uke forøvrig som måtte komme dersom ikke armageddon skulle ramme oss nå. Eller at Jesus skulle komme og masakrere bort alle vi som ikke er Jehovas vitner eller noe, yeah right… God natt! 🙂

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg