Did you also feel that way when a moviestar past away?

Folk dør, også kjendiser.
Ingen lever for evig, og alle er dødelige på denne jorda, ja igjen; selv også kjendiser.

Før jeg pakker opp og presenterer dere for spørsmålet mitt, vil jeg gjerne komme med noen fakta.
Det er ingen dyp og godt skjult hemmelighet at jeg er sånn over gjennomsnittet passelig filminteresert.
Når en bestemt film eller tv-skuespiller forfaller, så klikker jeg meg enten inn på filmfront.no eller imdb.com for å få en komplott liste over alle tv-serier, show og filmer vedkommende har vært med i. Uansett om det for meg er et ukjent eller kjent navn.

I dag foreksempel døde Grete Kristine Nordrå. Hadde det ikke vært for at jeg fikk presentert et bilde av vedkommende da jeg leste nyhetssaken så hadde ikke det sagt meg noen ting. Men det er altså den 87 år gamle skuespilleren som spilte Ellings mor i “Mors Elling”-filmen det er snakk om, som altså gikk bort i dag. Kondolerer til eventuelle pårørende som måtte lese dette innlegget.

Ja, så var det spørsmålet.. Er det flere som har det litt på samme måte hvis noen innen film eller tv går bort? At dere liksom må sjekke alle filmene, revyene, tv-seriene/showene vedrørende har vært med i i løpet av sin karriere?
FOR SÅNN HAR JEG DET I VELDIG STOR GRAD!

Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Når sant skal sies har jeg faktisk aldri hatt det slik. Om jeg ikke brydde meg om vedkommende da han/hun var i live, så bryr jeg meg iallefall ikke når han/hun er død. Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så spesielle når de er død 🙂 Snodige greier, mann!

    2. Julia: Den ser jeg knirkefritt Julia! Men, det er ikke folk/kjendiser generelt hos meg alltid, men helst knyttet til film.

      Det er mest for å sjekke om vedkommende har vært med i en eller annen film eller tv-serie jeg har sett en del på og likt. Skjønner? 🙂
      Ikke nødvendigvis personen i seg selv som har dødd.

    3. Jo sånn kan det være for meg og,å mye fordi jeg ikke alltid klarer plassere navn og ansikt-så jeg må sjekke ut jeg og.Sjekker kanskje ikke alt denne personen har vært med på (kommer ann på hvem det er) men litt info er på sin plass:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg