Shoes for dummies – “IQ-TEST”..

Lakk eller lær, såle eller uten såle. Tresko eller hoppesko, sko er fortsatt sko!
Uten sko ville mennesket følt mer ubehag på gaten. Uten sko ville manges sære samlehobbyer heller ikke eksistert.
Sko meg opp og sko meg ned, nå skal dette blogginnlegget ta av et annet sted!


A-SKO!


B-SKO!


C-SKO!

Skodilla eller ei, jeg har slengt inn et par nye scener i mitt nye filmrprosjekt i dag; “Ken og Morten – Rikets vekt”.
Det ble ikke store oppmøtet, da det kun var meg, Ann Kristin og Rune som hadde anlending av de jeg forespørte, men så er dette bare andre filminnspillingsdagen for 2012 og da, så det gjelder bare å ha tålmodigheten i magen, og ikke klemme den ut sammen med annen livskit!

Dagen har gått bra, til tross for lavt oppmøte og litt svekket inspirasjon og motivasjonsinstinkt fra min side.
Neste gang satser jeg på å samle sammen flere folk, da mye av problemet ligger i at jeg begynte å sende folk sms i går kveld, kort varsel. Og da rakk jeg bare å få kroken på to personer denne gangen her.

Etter filminnspillingen ble det så Rune dro hjem igjen, mens jeg og Ann Kristen dro hjem til meg og spilte noen timer. “Call of duty og slike spill som ekte jenter spiller.

Når bøtta nå er i bånn, og snøret i halsen, vil jeg omsider teste dere på en liten iq-test!
I nederste bilde har vi fra venstre; Rune, meg og Ann Kristin.
Utifra de tre øverste bildene, hvem har sko a, b og c?

Shoe-quiz for dummies!
Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Oi oi oi, her var det forandringer på bloggen ja 😀 Liker!
      Men må sove nå- skal stalke deg i morgen i stedet for! Mandag er en fast “lese absolutt alle innlegg jeg ikke har lest enda på bloggen til fullstendigkaos” dag! Og så kommenterer jeg litt sånn trinnvis utover uken 😉

    2. Elin Slåen: Synes jeg absolutt du skal gjøre om du selv vil og gidder Elin! 🙂
      Da må du i alle fall se den 1 og halvt minutt lange traileren jeg har laget for bloggen min, om du ikke alerede har sett den. Den jeg har fått egen fortellerstemme på, fra kjendisenes verden! 🙂

      Lagt ut i løpet av de første dagene i mars, om du ikke har sett den alt! 😉

    3. Renatii: Gratulerer med kommentar nummer 6666! 🙂 Du har herved skrevet kommentar nummer 6666 på bloggen min, og du har også gjettet helt rett på skoene!

      Du vil herved få en liten overaskelse som er for deg, og bare deg om noen dager. Følg med, følg med! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg