Highway to Hell with No reflection ^^

Tidlig på 90-tallet ble jeg lært opp til å vite at Rock er sunt. Av en hvitsminket, småskummel, rebelsk, og genial musikkskrivent og kunstner. Nå tenker dere at jeg kanskje snakker om Marilyn Manson, vel jeg skal faktisk inne på han, men jeg tenkte først og fremst ikke på Brian Hugh Warner aka. Marilyn Manson når jeg snakket om hvem som lærte meg at rock er sunt på 90-tallet.

Jeg siktet faktisk heller til Norges Terje Formoe, mannen bak Kaptein Sabeltann.
For han har en låt som faktisk heter “Rock er sunt”, en sang han laget utenfor Kapten Sabeltann-universet..

Vel, så forlater vi Kristiansands største gullgraver for denne gang. Den andre hvite mannen i mitt liv, Manson har nettopp gitt ut ny singel, og den syns jeg hell yeah at samtidlige kan grave ut øreloen sin for å faktisk lytte på i noen sekunder.

Mine venner, her har vi alle sammen, “No reflection”.

I følge herremannen selv under et veldig nylig direktesendt radiointervju kan vi vente oss selve albumet i mai eller juni… Jaja, pinebenken er god å sitte på den, brekker snart rumpebeinet, men ellers har jeg det fint.

Også, fant jeg tilfeldigvis en coverlåt av Manson nå i kveld. En låt som IKKE har noe med verken den nye singelen eller albumet å gjøre, men som er utgitt i en annen forbinnelse en del tidligere.
Hvem har vel ikke hørt Ac/Dc sin “Highway to hell”, og hva slags mammapuler vil vel ikke høre Manson sin coverversion av den?:

DA, skal jeg prøve å se ferdig de 3 siste “Masters of horror”-filmene jeg har liggende her som enda ikke er utforsket ut! ^^

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Kaptein Sabeltann var min store favoritt og helt som liten 🙂 så den låta husker jeg 😉 likte den nye Manson låta 😉 nytt album = AWESOME gleder meg 😉 vi får håpe tida går fort så får vi kose oss med de andre låtene så lenge;) tror det er første coverlåta av Manson jeg har likt orginalen best .

    2. Nå er jeg en av dem som har vokst opp med AC/DC og annen lignende klassisk heavyrock så jeg elsker originalversjon,.Men jeg kan ikke si annent enn at Mansons versjon er føkking rå! Faktisk så rå at jeg øyeblikkelig må på youtube å laste den ned. Jeg digger nemlig også mye industrial som Die Krupps, Icon of Coil osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg