VOKT DEM FOR KOMMENTAR 6(666)!

Bloggen min har et firesifret kommentarliv nå.
Den som skriver kommentar nummer 6666 får en liten overaskelsespremie!

Hvis kommentar nummer 6666 skulle bli skrevet og dullet ut av en anonym eller noen uten blogg, da tar jeg bare den kommentaren som kommer etter det igjen som ikke er en anonym.
What kind of suprise vedkommende vil få, skal ikke ikke la dere forstå, her og nå!

Haha…

Neida, så… Også til noe annet.
Nå skal jeg kose meg jeg.
For dere som har tittet og apet dere innpå bloggen min tidligere i dag, så kan dere se at jeg har noen filmer å glane på i all beskjedenhet og frykt.

Og her er det som ligger i verktøykassa mi av aparater til å få kvelden til å funke maksimalt:

Sådæsåå!
Nå skal jeg finne lykken på livets tranevei, en kuk tatt av strømmen, her kommer jeg!

Vi reblogges!

25 kommentarer

Siste innlegg