Driving me crazy in a new dimensjon of afraidness!

Ladies and whores, gentleman and assholes, welcome to my new dark underworld of horror and glory!
Aylar Von Kuklinski er perr dags dato i ny drakt, og skinner i mørket som aldri før. Mye er veldig mye takket være min fantastiske slave og venn Kiddy bak kiddys.blogg.no.

I løpet av den siste tiden har nemlig Kiddy jobbet rævva av seg for å få fikset et nytt utseende og ny drakt til min blogg. Jeg er enormt fornøyd selv og jeg går utifra at alle er enige med meg når jeg klemmer ut meg at jeg syns det er totalt unødvendig å fortelle hvorfor? 🙂

Skal jeg anbefale dere en person til å lage design for noen som helst!
Ta kontakt med den fantastiske medskapningen bak kiddys.blogg.no!


Så, til dagens andre og mindre høydepunkt, jeg tar alltid det beste først! ^^
Fikk pakkepakke fra Platekompaniet i dag! Dere husker kanskje at jeg fikk tak i 7 Masters of Horror-dvder for en stund tilbake, ikke? I såfall kan dere klikke dere tilbake her, eller bare la være!

I dag har jeg skaffet meg de samme filmene på et utvilsomt bedre og skarpere format; BLU RAY!
Det vil si, det er en av totalt fire MOH-disker på Blu Ray som jeg mangler, og på den som er disc nummer 2 i Blu Ray-versionen er det visstnok 3 eller 4 filmer på, deriblant 2 av de filmene jeg alerede har på Dvd.

OOOOOg, endelig har jeg anskaffet meg soundtracket til den absolutt første “Resident Evil”-filmen. Filmen er det sikkert minst 4 eller 5 år siden jeg så første gang, og jeg har ønsket meg cden lenge, blant annet fordi Marilyn Manson har 4 spor på den skiva!

Helt tilslutt vil jeg gjerne for andre gang denne uken legge ut min nye filmtrailer for fullstendigkaos,-altså denne bloggen!:


OFFISIELLE FILMTRAILEREN FOR FULLSTENDIGKAOS.BLOGG.NO:

Da skal jeg sette meg ned og redigere en ny video som jeg filmet i går, som jeg ikke har fått redigert og lagt ut her enda!

Mer action kommer i kveld! 😉 Keep the connection!
Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg