DEN STORE TEASEREN ER KOMMET! Ventetiden er over for alle fans! :-)

Så var tiden kommet. Traileren alle har ventet på – Uten at dere visste om den på forhånd!
For en liten måned siden cirka begynte jeg for alvor å tenke på tulleideen om å opprette og lage en liten trailer for denne bloggen. HER HAR DERE DEN, MIN OFFIESIELLE BLOGGTRAILER:

Jeg kontaktet min gode venn Jan Dalchow som jobber daglig med voiceover-dubbing, han har blant annet “forteller”-stemmen i “Robinsonekspedisjonen” på Tv3, og dubbet en haug med reklamer både på tv og radio.
Så tusen takk til deg Jan for at du stilte opp, og ville lese inn denne beskjedne teksten som du nå har gjort.

I noens øye kan dette virke som en egoistisk, selvhøytidelig selvreklame. Det er en egoistisk reklame for bloggen min, som er utgangspunktet for meg selv, ja. Og den kan også virke selvhøytidelig. Men om den er det, det vil jeg ikke svare meg enig i.

Jeg elsker å lage video, og spesielt kos er det når jeg får med såpass kjente stemmer som Jan sin, som faktisk er en av Norges mest kjent voiceovere! 🙂

Vil også gjerne minne dere som ikke vet om det enda, at jeg også har en facebook-side, hvor alle ferske nyheter for bloggen kommer og blir publisert fortløpende. Klikk på bildet under for å komme til min facebook-side!:

Da skal jeg logge av en stund, og få i meg noe næring I guess!
Om noen vil dele dette innlegget, eller videoen med andre, så kjør på! Det hadde gjort meg glad! 🙂

Tror heller dere skal dele videoen enn innlegget egentlig, med tanke på at teksten i dette innlegget egentlig er noe makabert uinspirerende skrevet av meg..

Hva synes dere om min første ordentlige trailerreklame? 🙂
Er DU medlem av bloggen på facebook? 🙂

Vi reblogges!

11 kommentarer

Siste innlegg