Headhuntet av Tilde Cathrine Kjos!

Tilde Catrine, den hvitrøde damen bak tildecatrine.blogg.no spurte meg i dag om hun kunne få et intervju med meg. Opptatt som jeg er er for tiden måtte jeg se inn i avtaleboka mi, og det var så vidt at jeg hadde tid til å svare henne i dag. Men jeg klarte å presse inn litt tid i min travle hverdag.


Bilde: tildecatrine.blogg.no

Ok, så har jeg ikke så veldig mye avtaler da, og jeg har ikke en gang en konkret avtalebok. Men uansett, jeg stilte opp, med stor glede. Blant annet av det faktum at jeg ikke er av de vanlige folka!

Les intervjuet på Tilde Cathrine Kjos sin elegante og fargerike blogg, her!
🙂
Vi reblogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg