VIDEOBLOGGEN SOM BLE AVBRUTT – SE HER..

Sånn, så var det den andre videoen for i dag da… Ja, som dere ser så tenkte jeg å fortelle litt om kostholdet mitt og toalettforholdet mitt. Jeg hadde overtalt søstra mi til å stå opp tidlig for å hjelpe meg å filme noe jeg tenkte å demonstrere, men så kom det en random fyr å ødela alt som dere tror på og ser så fint her…

Livet er ikke lett dere.. Jeg skal ned til politistasjonen til uken, og anmelde dette… Sånt aksepterer man ikke, sånn oppførsel. Vold avler vold som man sier, og man ser jo at fyren er glad i slik samfunnstruende ting… Se på jakka… Voldsomt…

Ja, takk… Jeg har det bra, hvis noen lurer. Bare kjennes ut som om noen bein er litt brekt, men legen sa det går bra.
Ja, blir nok tidlig kveld for meg… Gjør egentlig jævlig vondt i brystet…

God helg…
Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg