Mitt vinterland er stikket av solens varme – Til Renate B.

Til min kjære Renate Bull
Vinden blåser på, solen skinner på.

En kald vinter er snart over, isen smelter.

I dag fikk jeg startet min dag med deg,
i alle fall med en samtale over facebook.
Du er blitt en sol som skinner i mitt vinterland,
snart er det vår, og våren er vår.

Som en litt spinkel og usikker person tok du kontakt,
du likte et dikt jeg hadde skrevet her inne,
et dikt du nå har fått lånt på din egen blogg.

Vi sitter på hver våre stoler i Norges land nå,
men et tog eller to vil alltid for oss gå.
Du skinner, jeg ser sollyset,
bryte seg opp fra sjela di.

Enda har du en lang vei å gå, og du er ærlig på det.
Så ung, og likevel så erfaren på Satans makkverk.
Vil du ha noen, noen å snakke med,
jeg finnes alltid våken for deg!

Kjære Renate Bull,
jeg er så fantastisk, uendelig,
kjempeglad i deg <3
(Aylar Von Kuklinski, 3. mars 2012)

4 kommentarer
    1. bare lurer… blir du ikke drit flau hvis foreldrene dine stikker innom bloggen din, blar ned, og ser nakenbilder av deg?… bare spør jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg