God love something in my head – But maybe not my new videoblogg?

Negativitet er ingen dyd som noen har tatt brodden av.
Negativitet er kort sagt, i min natur veldig enkelt. Og selv om jeg her skulle svare negativt på kommando; no problemo!

Har dere forresten enda ikke sett den første videoen jeg la ut tidligere i dag med meg og Emelie aka. Nonstop (sjekk ut bloggen hennes her), så bør og MÅ dere gjøre deg også:

MITT FORRIGE INNLEGG: “WHY SAY IT WHEN YOU CAN SING IT?-INTERVIEW”

Disse to videoene skal ligge her for alltid til jeg blir gammel og grå. Når livet mitt føles litt surt skal jeg se tilbake på disse morsomme minnene fra i går og le igjen! 🙂
For det er ikke alle som aner det, men de fleste vennene mine er faktisk noen sabla entertainere! No kidding with the bleeding!

Å så må dere innrømme at dette bildet er noe for deg selv, og veldig nydelig:

SÅ tror dere nå at dere har sett det søteste enda? Det har dere ikke. For det søteste var noe som Emmy fikk laget med en blyant på et a4-ark til meg i går. Hun har rett og slett den nydeligste skjønnskrifta jeg har sett, sammen med lillesøstra hennes!! 🙂

Og når det er sagt, dette her er ikke på hennes aller beste! Dette er jævlig bra, men dere har fortsatt ikke sett hennes beste, for det er virkelig sykt flott! Mener og syns jeg!

Dere andre er bare dum om dere mener noe som helst som jeg ikke mener, hehe.
Ønsker alle en happyplæppy tirsdag videre!

Vi reblogges!

8 kommentarer

Siste innlegg